بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

آخــــــــــــــرین روزهای پایانی سال1392

1392/12/24 8:27
914 بازدید
اشتراک گذاری

  
شکلک های محدثه

سلام به پسر دردونه ی خودم که داره آخرین ماه از سال ١٣٩٢ رو با شیرینی هر چه تمام تر به پایان می رسونه و البته اینم باید اضافه کنم که آخــــــــرین ماه از ٢سالگیت رو هم همین طور و روز شمار تولدت هم روشن شده عزیزم .و دلیل کمرنگ شدن این روزهای من که یه جابه جایی بود که اونم خدارو شکر به اتمام رسوندم و پسر گلم هم حــــسابی تو این چند وقت اذیت شد

حالا بریم سراغ اتفاقات شیرینی که تو این مدت رخ داد : مثل تولد بابائی تو ١٣٩٢.١٢.١١ مثل تولد خودم که در ١٣٩٢.١٢.١٦ مثل ٢٤ رمین ماهگردت مثل تولد دوست جونت مهیار جون در١٣٩٢.١٢.١٧ و مثل تولد نیلوفر جون (دختر خاله ی مامانی) که در ١٣٩٢.١٢.٢٢ بود و خــــــــــــــــــــــلاصه اینکه تو آخرین ماه پایانی سال حــــــــــــــــــــــــــــابی سرمون با اتفاقات خوب شلوغ بود و خدا رو صدهزار مرتبه شــــــــــــــکر می کنم الــــــــــــــــهی برای همه همین طور باشه و این روزها رو همه به شادی و خوشی طی کنن و آخر سال خوبی داشته باشن و سال ١٣٩٣ رو با خاطرات خوش آغاز کنن و می خوام بگم دلم برای همه ی دوستای گلم حســــــابی تنگ شده و پیشاپیش سال جدید رو به همشون تبریک میگم و سال پربرکت و خوبی رو برای تک تکتون آرزو می کنم

حالا از این روزهای وروجکم می گم  که این روزها واقعا وروجک شده و شیرین و تقریبا می تونه صحبت کنه و دامنه لغاتش انقدر وسیع شده که دیگه نمیشه همشو تک تک بگم و این روزا با مامانی مشغول خرید های عیده و دیگه کمتر شیر می خوره اون یه کمی هم که می خوره به اسرار من می خوره چون دلم می خواد به گفته ی دکترش که گفت تا پایان ٢سالگی باید بخوره عمل کنم و معمولا اگر بخواد بخوره فقط شب می خوره و دیگه اینکه خیلی وقته که تا می خوای جیش کنی بهم میگی مامانی جیش و بعد میری پشت میز جا می خوری تا ما نبینیمت و اون جا کارت رو می کنی و بعد بهت میگم بریم بشوریم تو هم با اون لهن شیرینت میگی آره و می دوئی میری سمت حمام و دیگه اینکه هنوز مثل همیش عاشق چکش و پیچ کوشتی واقعی هستی و با اون که ٢دست جعبه آچار پلاستیکی برات خریدم ولی تو بازم واقعیش رو ترجیح میدی .تو خراکی ها چوب شور رو از همه بیشتر دوست داری و البته پاستیل هم همین طور . فعلا همین ها یادمه و بریم سراغ عکس ها:

اینجا روز ماهگردته خونه ی مهیار جون و خاله فاطمه:(تولد مهیار)

اینم از آقــــــا مهیار تو تولد ٢سالگی:

تولد نیلوفر جـــــــــــــون در ١٣٩٢.١٢.٢٢:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرعطا
25 اسفند 92 15:40
سلام مامان بهراد جون. مبارک باشه 24 ماهگی گل پسری. پسر من هم 1 ماه از پسر شما بزرگتره. من همیشه پیگیر مطالب وبتون هستم. اگه مایل به تبادل لینک بودین لطفا خبرم کنین. خوشحال میشیم حسابی.
مامان امیرعطا
26 اسفند 92 16:38
ما لینکتون می کنیم پس با اجازه.
مامان آروین
1 فروردین 93 14:31
سلام به دوست جون ماهم و بهراد خوشگلم نفس خاله فاطمه جون تولد خودت و همسر گلتو با تاخیر هزاااااااااااران بار تبریک می گم ایشاله در کنار هم خوش و خر و سالم تندرست شاهد به ثمر رسیدن میوه شیرین زندگیتون باشید دنیا دنیا خوشی رو براتون آرزو می کنم گفتی جابجایی از پیشمون رفتید ؟
♥مامان فاطمه♥
پاسخ
سلام دوست گلم از تبریکات قشنگت یک دنیـــــــــــــــــــــا ممنونم نه عزیزم فقط از طبقه 3رفتیم7
مامان حمید
16 فروردین 93 15:56
بهراد جون تولدت مبارک عزیزم ...