بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

Happy valentine

1391/11/29 12:35
349 بازدید
اشتراک گذاری

می خوام تو این پست اول از همه این روز رو به ۲ تا عشق زندگیم تبریک بگم و بگم که خیلی دوسشون دارم و با تمام وجودم می پرستمشون و خدارو برای داشتنشون روزی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ مرتبه شکر می کنم

دوستون دارم دوستون دارمدوستون دارم♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 

توی این روز قشنگ رفتیم نمایشگاه غذا که مال موسسه ی خیریه بود و اونجا کلی غذاهای خوشمزه بود که واقعا همشون عالی بود همین طور که داشتیم می گشتیم دیدم یه خانمی صورت بچه ها رو نقاشی می کنه و بعد یه آقایی ازشون عکس می گیره خیلی با مزه بود و خوشم اومد و بردمت اونجا اون خانم با حوصله ی تمام شروع کرد به نقاشی کردن تو هم اصلا تکون نمی خوردی و صاف نشسته بودی با آینه بازی می کردی و بعد چند دقیقه این شکلی شدی.....

 


 

 

 

الهی قربونت بشم عروسکم که اونجا کلی خاطر خواه پیدا کردی........

 

بعدشم با دوستامون شام رفتیم بیرون و کلی خوش گذروندیم و فردائیش ۳تایی رفتیم دریا خیلیییییییی باحال بود ......

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

وانيا
29 بهمن 91 12:44
سلام از وبلاگ زيباي شما بازديد كردم ، اگه مايل باشيد با هم تبادل لينك كنيم . مرسي
هدا
29 بهمن 91 18:24
خییییییییییییییلی خوشگل شدی بهراد عزیز ان شاالله شاد و سبز باشی همیشه
مامان ريحانه
1 اسفند 91 0:09
سلام عزيزم اين آقا بهراد كوچولو چقدر بامزه شده با اين نقاشي روي صورتش خودشم كه مثل ماه مي مونه خوش به حالتون نزديك دريا و هواي پاك واقعا به اين مي گن زندگي..........ببوس روي ماه بهراد جونو