بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

کودکانه های بهراد من

1392/3/9 11:56
369 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم عشقم کودکم فرزندم خوشحالم که تو را در کنارم دارم با هر لبخند تو خدا دنیا را به من هدیه می دهد و زیبا ترین لحظاتم در کنار تو بودن است و خوشحالم که تمام این لحظات را ثبت می کنم وبا هر بار خواندن آن ها تمامی آن لحظات برایم زنده می شود خدایا شکرت شکرت که چنین هدیهی بزرگی به من دادی خدایا به حق عظمتت به حق بزرگیت این نعمت بزرگت را از کسی سلب نکن که نداشتنش عذاب بزرگیست

روز پیش رفتیم خونه ی آقا جون اینا و توهم که معلوم عاشق بازی کردن و تو حیاط دوئیدن ...

خواستی آب بازی کنی که ای شیر ها رو بلد نبودی باز کنی اینم عکس های بازی کردن وروجک من که انقدر ذوق می کنه که حد نداره:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آنیسا
12 خرداد 92 17:11
قربونت برم چه ناز شدی با اون کلاه خوشگل