بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

سنوگرافی 8ماهگی هفته32

1390/12/2 22:50
365 بازدید
اشتراک گذاری

هفته۳۲

 

.سلام پسر خوشگل مامان

 

امروز مامانی بابائی برای سنوگرافی که خانم دکتر برای ۸ماهگی شما نوشتن رفتن سنو اونم ۲بار ....

موضوع این طور شد که ما از ساعت ۳:۳۰ رفتیم سنو تو بابلسر البته من به بابائی پیشنهاد دادم که چه فرقی می کنه لازم نیست بریم بابل واسه همینم رفتیم پیش دکتر شریعتی که اسم خودش رو گذاشته دکتر در صورتی که هیچ چیزی حالیش نیست .

خلاصه رفتیم اونجا ایشون هم با نظرات بیخودشون ما رو کلی اون روز ترسوندن به طوری که من و بابائی بعد اون جا بدون نوبت رفتیم بابل سنوگرافی دکتر نژاد قلی ساعت ۶ رسیدیم اونجا تا بالاخره ساعت ۹:۰۵ نوبتمون شد واقعا خسته شده بودم اما از اونجا واقعا نگران بودیم حاضر بودم تا صبح تو نوبت بشینم

رفتیم داخل دکتر شروع کرد از شرایط خوبت تعریف  کردن گفت که نی نی تون درشته ۲.۴۵۰ وزنشه خوب حرکت می کنه مایع دور جنینی عالیه مقدارش... بعد که کارش تموم شد حرف های اون خانم رو براش گفتیم خندید و گفت که نظر ایشون فقط برای خودشون محترم و این چندمین باری که ایشون تشخیص اشتباه میده و خانواده رو نگران می کنه و برامون دلیل و مدرک آورد تا نا آروم بشیم و واقعا ازش ممنونم که خیال ما رو راحت کرد از سلامت نی نی مون....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)