بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

16ماهگیت مبارک

1392/4/23 9:43
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

١٦ماهگیت مبارک عزیز دلم بازم ماه دیگه ای گذشت و تو ١ماه بزرگتر شدی البته این ماه پر از اتفاقات خوب بود و با اومدن مسافرانمون کلی سوغاتی گرفتی و خوش گذروندی . جشن تولدت رو داشتیم که اونجا هم کلی کادو گرفتی و خلاصه این ماه کلی حال کردی از خود راضینیشخند

و امروز که ماهگردت بود مثل روال هر روز بعد بیدار شدن یه صبحانه ی خوب بهت دادم و بعد هم مثل همیشه وروجک بازی البته همراه با من که تقریبا این شده کار هر روزم که باهات میام تو اتاقت و عین بچه ها باهات بازی می کنم دالی بازی ماشین بازی نقاشی شعر خوندن اسباب بازی روشن و خاموش کردن آوردن اسباب بازی ها از ارتفاع بهه پاییو و کلی کارای دیگه بعد اون هم نوبت میرسه به آب بازی تو حمام که به طور مثال روزی ٢بار این اتفاق می افته یه بار صبح با مامان و بعد از ظهر با بابائی که حالا با عکس های موجود خودتون می بینید:قهرآخ

 

٠

یه چیز خیلی جالب اینه که شما عاشق جارو برقی جارو شارژی جارو دستی و هر چیزی که از خانواده ی جارو هستید منم وقتی دیدم انقدر علاقه داری رفتم برات جارو برقی اسباب بازی خریدم و امروز کلی باهاش بازی کردی و دوسش داری

 

اینجا بهت برس مو بهت دادم تا موهات رو شونه کنی خودم هم کنارت نشستم و داشتم باهات بازی می کردم دیدم بلند شدی رفتی پشتم و با برست داری موهام رو شونه می کنی اگه بدونی چقدر قشنگ این کار رو می کردی انقدر ذوق زده شده بودم که انگار دنیا رو بهم داده بودن...بغلماچقلب

 

عاشقتم عزیز دلم اینو از ته ته قلبم میگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهدیه
19 تیر 92 11:56
سلام به ما هم سری بزنید.. آدرس وب من و خواهرم www.mahdieh-hadiseh.niniweblog.com
رها
19 تیر 92 18:14
16 ماهیگیت مبارک عسلکم...مااشاا...روز به روز نازتر میشی عسیسم...
مامان مرضیه
22 تیر 92 18:58
آی میچسبه اب بازی تو این روزا
نازنین
23 تیر 92 14:13
-------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| با این اسب به وب ما سر بزنید اسب سواری که بلدید؟