بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

صبحانه با تم بهراد

1392/4/25 10:54
697 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تصمیم گرفتم صبحانه رو به یک شکل دیگه ای برات سروکنم که برات جذاب باشه و یه تنوعی برات بشه عزیز دلم برای همین هم برات سیب زمینی با کره سرخ کردم و یه شربت خوشمزه ای برات درست کردم با تم خودت برات آوردم که فکر کنم خوشت اومده بودزبانخوشمزه

 

قربون مهربونیت بشم الهی که داری به من تعارف می کنی......عشق منیبغلماچقلب

نوش جووووونت عزیز دلم.......قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رها
25 تیر 92 11:31
نوش جونت کوچولوی ناز....
SaYa
26 تیر 92 13:37
سلام فاطمه جون خوبی عزیزم؟ چه صبحونه ای منم میخوااااااام واجب شد که حتما بیام پیشتون پسبس که من پروام عاشق بهرادم قربونش برررررم فاطمه جون پست 33 تو وبلاگم ادامه مطلبش کد84 برای توئه عزیزدلم ببخش که کم و ناقابله