بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

وروجک 17ماهه ی من

1392/5/30 16:22
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک من اومدم تا بازم از شیرین کاری های این ماهت بگم که چه کارها که نمی کنی :

 

مثلا اگه کاری خلاف میلت کنیم میگی (بچه بد یا بی تربت )یعنی همون بی تربیت خودمونخوشمزه

بامزه تر از همه تو این ماه اینه که هر چی بخوای میگی:( ماما از این از این)مژه

دیگه بیشتر کلمات رو می تونی بهمون بفهمونی به نون میگی( نونو) ابله

اگر چیزی بخوای تا بدستش نیاری یکسره هی تکرار می کنی تا بهت بدیم مثلا اگه آب بخوای میگی:

( ماما ماما آب به آب به آب به )آخه به آب می گی آب بهابله

به عمو میگی عم و جالبه که فقط به عمو حمید میگی عم ....نیشخند

به خاله آزاده میگی آدا و تا میری اونجا آدا رو صدا می کنی

هنوز عاشق پتوت هستی و این برای ما خیلییییییییییی جالب به و هر جا اگه پتو ببینی همون جا بغلش می کنی و دراز می کشی ....قهقهه(اگه بدونی چقدر بامزه میشی!!!)

و دیگه اینکه ۱۲دندونه شدی و خیلی دندونات خیلی اذیتت می کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شان شاني
30 مرداد 92 16:40
بهي جون سلام عديزمچرا لاغرررررر. شدي خوشمل من نبينمت اينجور!!!!😔 مامان فاطمه پسملي توپول موپول چرا لاغر شده؟؟؟؟؟؟


نمی دونم عزیزم فکر کنم این لباس لاغر نشونش میده آخه وزنش تغییر نکرده
SaYa
31 مرداد 92 12:35
الهی که فدای موهای خوشگلت برم من
فاطمه جون پست ثابت وبلاگ بهراد جون حتما یه عکس وان یکاد بزار براش
17ماهگیت مبااارک عزیزدل من

چشم عزیزم

مامان آروین
1 شهریور 92 0:45
17 ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااارک پسر خوشگل و خوش تیپ و نازنینم . ایشالله دوماد شی ایشالله به همه آرزوهای قشنگت برسی . یه عالمه دست و هورا و ماچ و بوسه واسه تو قند و نبات

ممنووووووووووونم دوست خووووووووووبم

مامان آروین
7 شهریور 92 14:52
سلام دوست عزیزم و بهراد خوشگلم
منتظر عکسهای جدید و خوشمل گل پسری هستیما ...
دنیا دنیا خوشی و سلامتی برلتون آرزو می کنم .
یه سوال مامانی ؟ پوشک پمپرز برای بهراد استفاده می کنی ؟ اگه آره میشه بپرسم از کجا تهیه می کنید ؟ و با چه قیمتی ؟
ممنووووووووووووووووووون عزیزم

سلام عزیییییییییییزم
من از داروخانه کاسپین 62تائی 69تومن
مامان منیر
10 شهریور 92 17:40
سلام فاطمه جون . ماشاا.. بهراد جون خیلی ناز و ملوسه . خدا برات حفظش کنه . عزیزم به ماهم سربزن . خوشحال میشم .


حتما عزیزم