بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

تولد خاله نفیسه جووونم....

1392/6/13 2:09
402 بازدید
اشتراک گذاری

                                   Gifs Animés anniversaire 21

سلام به عسل من که با شیرینیش  زندگی من و بابائیش رو شیرین تر کرده٠٠٠٠

 امشب تولد خاله نفیسه بود و همه جمع شدیم خونه ی مادر جون (مامانی) تا این شب قشنگ رو جشن بگیریم شما هم مثل همیشه کلی شیطونی و شیرین زبونی کردی دل همه رو بردی آخه چند روزه که ادای پهلوون پنبه شخصیت برنامه ی عمو پورنگ رو در میاری می دویی این طرف و اون طرف" بوم بله بوم بم "میگی و دستات رو بالا و پایین می بری که واقعا بامزه و خوردنی میشی به اندازه ای که واقعا به آدم فشار میاد و دلم می خواد محکم ببوسمت البته این حس در مورد همه صدق می کنه ..بغلقلبماچ

 خاله نفیسه تولدت مبااارک ایشاالله تولد ١٢٠سالگیت رو با هم جشن بگیریم عزیزم...niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

اینجا هم بچه ها مسابقه ی کیک خوری راه انداختن پسر شیرین منم داره اداشون رو در میاره ..

چند روز پیش با خاله جونا رفتیم دریا شنا تو رو هم با خودمون بردیم این تیوپ خوشگل رو هم برات خریدیم اما اصلا خوشت نیومد و می ترسیدی عزیز دلم . برای همین بیشتر آفتاب گرفتی و با خاله نفیسه ماسه بازی کردی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان نیکان
13 شهریور 92 1:41
به به چه قالب زیبایی بخصوص اول متنها که بهداد جون انگار بالای صفحه است خیلی باحال شده عکسها با کیفیت و زیباست آفرین به مامان خوش سلیقه


مررررسی عزیزم شما لطف دارید
مامان شان شاني
13 شهریور 92 2:10
خاله جون بهي تفلدت مبالك
بهي موهاشو كوتاه كرده ؟؟؟خوشمل ناز

آره عزیزم یه کوچولو چتری هاش رو کوتاه کردم

مامان آروین
13 شهریور 92 21:58
سلام به گل پسری خوشگل پهلوونم و مامان فاطمه دوست جون عزیزم

تولد خواهرتون هم بهتون تبریک میگم .

چه قالب قشنگی درست کردید باریکلا مامان هنرمند . بهرادگل شیرینم که میخوام بخورمش بااون لبهای خوشگل ونازنازیش . مامانی اگه دوست داشید باهم فسقلیهامونو ببریم بیرون . بوووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووس


مرسییییییییییییییییی دوست خوبم

تو لطف داری عزیزم اما قالب رو من درست نکردم سفارش دادم برام ساختن

من که حسااابی پایم به خدا برای هفته ی دیگه برنامه ریزی کنیم بهم بگو کی وقت داری تا با هم هماهنگ شیم شمارمو که داری بهم بگو عزیزم






هستی
15 شهریور 92 21:42
وای قالب وب مبارک باشه
خاله به قبونش دلم میخواد قورتش بدم این گل پسری رو آخه چقدر تو جیگری ماشاالله


ممنون از این همه محبتت هستی جاان