بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

عید ولایت مبارک بزرگمرد من...

1392/8/5 1:09
336 بازدید
اشتراک گذاری

         بزرگمرد کوچک من عیدت مبارک

دوستای گلم سلام عید همتون مبارک

و امسال عید غدیر مثل سال قبل کلی عید دیدنی رفتیم و عیدی گرفتیمFlower

جمعه هم با بابا حسن اینا و عمو محمود اینا و عمه ناهید جون و امیرمحمد رفتیم باغ و کلی خوش گذشت و کلی با امیر محمد بازی کردی و همش صداش می کردی "امی ممد"

قربوووون اون صدا کردنت

حالا بفرمائید عکس:

اینم یه عیدی کوچولو که منو بابائی برات گرفتیم...

اگه ریا نباشه اینا هنر های بنده ی حقیر که برای عید غدیر درست کردم

قربون لپای گل افتادت بشه مادر

فعالیت١٩ماهگی:

عاشق بازی کردنی اونم اگه فوتبال باشه یه جور ژست میگیری می دوئی که ضعف میرم برات

چند شب پیش ی فیلم رزمی داشت می داد که تو محوش شدی بابائی هم بهت گفت دارن کاراته می کنن و اداشونو برات در آورد همین شد که از اون شب تا به حال یاد گرفتی و اداشون رو در میاری ....

عاشق حیوون ها هستی حالا می خواد سگ گربه خروس اردک یا هر چیز دیگه ای باشه...و دیروز یک لحظه هم بالا نمی اومدی و همش می گفتی بریم جوجو اینجوری بود که همش پایین بودی و با امیرمحمد تاب و سرسره سواری می کردی

و دیگه جوووونم برات بگه که کلا عشق مامانی..................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرناز
6 آبان 92 22:38
سلام خاله چقدر با این کلاه ماه شدی خودت که نازی مامانتم خوش سلیقه حسابی دل میبری :-*


مرررررررررررسی خاله جووووووون خجالتمون میدی!!
آرشیدا
7 آبان 92 23:57
اول سلام اومدم بگم چه عکسای خوشکلی گرفتید ولی هر چی بیشتر پست ها رو نگاه میکردم دیدم ماشاله هزار ماشاله پسرتون خودش خوشکله دوستت دارم خاله عزیزم جالبه که من وقتی فهمیدم حامله ام گفتم اگر پسر شد اسم مدنظرم اراد بود عزیز دلم قربون خندهات بشه خاله مواظب خودت باش میبوسمت

ممنونم عزییییییزم الان میام پیشتون

آرشیدا
7 آبان 92 23:58
راستی دوست داشتید خوشحال میشیم به ما سر بزنید


حتما عزیزم....
مامان سام
8 آبان 92 3:55
بهراد جونم عیدت مبارک

ایشاالله همه ی روزهات عید و پر از شادی باشی.مامانی عجب کیکی درست کردید

قربون بهراد جونم که این جوری نگاشون می کنه.کادوهات مبارکه عزیزم.

یه عالمه بوس به روی ماهت




مررررررررررررررسی دوست جوووونم قابل شما رو نداره عزیزم






مامان آروین
10 آبان 92 20:24
سلام خوشگل خاله
سلام بروی ماه مامان فاطمه مهربونو دوست داشتنی
با تاخیر عید و به گل پسر ماهم که خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوسش دارم تبریک می گم فاطمه جون ممنووووووووووووووووووووووووون از همه لطف و محبتی که بهمون داری خیلی خوشحالم از اینکه یه دوست گل و خانومی مثه شما دارم ببوس پسر عسلمو
خاله قربوووووووووووووووووون خنده های خوشگلت ایشاله همیشه بخندی و خوش باشی


منم همین طور دوست گلم....
مامان حمید کوچولو
12 آبان 92 15:12
عزیزم هرچند که دیرشده ...

عیدت مبارک باشه .
وای فاطمه جون دلم آب شد
زود باش دستور کیک هایی که درست کردی رو بگو
منتظرما...


چشم عزیزم به همین زودی یه پست در همین رابطه براتون می ذارم