بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

روز جهانی حضرت علی اصـــغر

1392/8/18 15:52
1,365 بازدید
اشتراک گذاری

صدای لالایی می‏آید:

صدای لای لای علی اصغر… لای لای گل پَر پَر… بخواب مادر بخواب مادر…

دیروز روز جهانی ٦ماهه ی کربلا بود و منم تورو نذر این ٦ماهه کردم و هر سال بهش قول دادم تو این روز ببرمت تو این جمع قشنگ و نذری پخش کنم و امســــــــال هم خدا بار دیگه این سعادت رو نصیب ما کرد و با هم بعد ناهار با مامان اختر و زن عمو مریم رفتیم مسجد جامع شهر تو هم مثل ســـال گذشته اون لباس خوشگلت رو تنت کردی و خیلی آقا بودی و اصلا اذیتم نکردی و اونجا دوست داشتی با بچه ها بازی کنی و اونجا یه ماشین کوچولو قرمز بهت هدیه دادن و تو هم کلی ذوق کردی و خوشحال شدی و آخر مجلس هم نذری ها رو پخش کردم و خانمی رو دیدم که اومد و گفت پارسال تو این مراسم شرکت کرده بودم بعد ١٤سال بچه دار شدم و امسال با پسرم اومدم وااااای که اون لحظه بی اختیار گریم گرفت یا علی اصغر حسین به حق این روزای عزیز خودت به همه ی اونائی که آرزوی فرزند دارن فرزند سالم عطا کن و الهی هیچ بچه ای مریض نشه و خودت محافظ همشـــــون باش... آمــــــــــین

اینم عکس محرم سال ٩١ و ٩٢ پسر کوچولوی من:

بقیه عکس ها در ادامه ی مطلب:

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

الهی علی اصـــــــــغر حــــــــــــــــــــــسین نگه دارت باشه عزیز مادر ناراحت(عاشقانه می پرستمت)قلب

 

راستی پسرم ۲۰ماهه شده هوررررررررراсмайлик

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سهیلا مامان آیسا
21 آبان 92 9:49
عزیزممممممم چه ناز شدی تو این لباسا.ایشالا حضرت علی اصغر همیشه نگهدار نی نی هامون باشه. چه جالب آیسا هم 17/1/91 به دنیا اومد. ببوس بهراد جونو از طرف من
♥مامان فاطمه♥
پاسخ
چقدر جالب ممنونم عزیزم که به ما سر زدید
مامان سام
24 آبان 92 16:06
بهراد جونم عزاداریت قبول.خیلی با این لباس ملوس شدی مامانی نذر شما هم قبول باشه.خدا گل پسرتون رو واستون نگه داره
♥مامان فاطمه♥
پاسخ
ممنونم عزیزم
آرشیدا
24 آبان 92 18:34
واقعا زیبا بودن عکساش میبوسمت عزیزم
♥مامان فاطمه♥
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
میترا
26 آبان 92 19:50
سلام مامان بهراد از قالب وبلاگتون راضیی هستی؟؟؟؟
♥مامان فاطمه♥
پاسخ
آره عزیزم خوبه
هستی
29 آبان 92 20:19
شما کجایید بسیور دلمان تنگه گا پسری هست ان شاالله هر کجا که هستید سالم باشید و سرحال و در حال خوش گذرونی
♥مامان فاطمه♥
پاسخ
چشم عزیزم به همین زودی یه پست جدید می ذارم
مامان حمید کوچولو
1 آذر 92 17:54
سلام فاطمه جون ... دستور کیکارو نمیزاری? اگه با عکس باشه که چه بهتر . زود باش خانمی
♥مامان فاطمه♥
پاسخ
چشم عزیزم والا منم از همین سایت ها گرفتم
سحر
1 آذر 92 21:08
مامانی پس کجایی دلمون تنگ شده دیگه ه ه ه ه ه خوبین ؟؟
♥مامان فاطمه♥
پاسخ
حق داری عزیزم . تو این مدت کمی سرم شلوغ بود وقت نکردم
مامان آروین
2 آذر 92 3:03
سلام خوشگل و عسلیه من ایشاله همیشه سلامت و تندرست باشی و علی اصغر پشتیبانت مامان گلیه مهربون نذرتون قبول باشه به امید خدا ایشاله 100 سال این نذرو برای گل پسری برپا کنی
♥مامان فاطمه♥
پاسخ
ممنونم دوست گلم . قبول حق باشه عزیزم...... گل پسری رو ببوس.