بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

سال نو مبارک پسرکم

1391/1/1 10:10
265 بازدید
اشتراک گذاری

پسر من الان ۳۷ هفته شده

 

ساعت ۸:۳۰سال ۹۰ منو بابایی شمع سر سفره ی هفت سین رو روشن کردیم و آماده برای آغاز سال جدید هستیم با هزاران هزار آرزو آخه فرشته ی کوچولوی ما فقط تا چند روز دیگه به دنیا میاد .............

 

یادمان باشد که زیبایی های کوچک را دوست بداريم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادمان باشد که دیگران را دوست بداريم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهيم باشند یادمان باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگريم که ما اگر خود با خویشتن آشتی نکنيم هیچ شخصی نمی تواند مارا با خود آشتی دهد یادمان باشد که خودمان با خودمان مهربان باشيم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد. سال ۹۰ برای ما سال بسیار خوبی بود چون خدا تو فرشته ی کوچولو رو به ما هدیه داد و و از این بابت خدا رو هزاران بار شاکریم ..............

ودعا می کنیم این هدیه ی آسمونی رو به اونایی که آرزوشون اینه هدیه بده. دعا می کنم خدا تو سال جدید به خانواده هامون سلامتی بده و اون ها رو مثل همیشه در پناه خودش قرار بده . دعا می کنم پسرم به سلامت تو آغوش ما بیاد. دعا می کنم واسه شفای همه مریض ها و دعا می کنم که خدایا در سال جدید درهای رحمت و سعادت رو به حق عظمت و بزرگیت به روی ما باز کنی.......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)