بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

اولین مسافرت بهراد مامان

1391/2/21 2:16
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما اومدیم

 

ما دوشنبه صبح ساعت ۶ بیدار شدیم وای اگه بدونید چقدر خوابم می اومد چون تا دیر وقت داشتم تو وبلاگ اولین ماهگرد بهراد رو ثبت می کردم بعدشم پسر مامان نذاشت بخوابم خلاصه ۸ فرودگاه بودیم ۸:۴۰ پرواز کردیم به مقصد مشهد با پرواز ماهان . خوب بود من اولش یه کمی نگران بهراد بودم که نکنه اذیت شه اما نه پسرم مثل همیشه آقا بود و حرف نداشت تا خود مشهد خوابید وقتی رسیدیم هوا عالی بود یک راست رفتیم هتل استراحت کردیم غروب برای اذان مغرب با پسرم و بابائیش رفتیم حرم پابوس امام هشتم از رواق شیخ طوسی رفتیم پائین نشستیم خیلی عالی بود تقریبا خلوت بود یه آرامش خاصی داشت برای نماز من رفتم تو قسمت خانم ها نشستم و پسرم رو گذاشتم پیش بابائیش ولی یه جائی نشستم تا بهشون دید داشته باشم اون روز تمام شد سه شنبه من با مامانی مژگان اینا رفتم حرم چون هوا سرد بود گذاشتمش پیش باباش.

سفر خوبی بود کم اما لذت بخش پسرم هم اصلا مامانیش رو اذیت نکرد مثل اینکه آب و هوای مشهد می ساخت بهش چهارشنبه هم برگشتیم هوا ابری بود پرواز بدی داشتیم همش با نگرانی بود  اما به خیر گذشت خلاصه اینکه الان پسرم مشدی بهراد شده

الهی فدات شه مامان

عاشقتم...................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)