بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

ماهگرد3

1391/4/19 17:19
434 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک من امروز وارد ۴ماهگی شده و حسابی واسه خودش مردی شده واسه همینم تصمیم گرفتیم به افتخار این روز قشنگ ۳تایی بریم بیرون و بگردیم بعدشم یه جشن ۳نفره کوچولو بگیریم و این شد که رفتیم نور تا پسرک من واسه اولین بار جنگل رو ببینه و لذت ببره;;)

 

تا رسیدیم تو همش با دقت این طرف و اون طرف رو نگاه می کردی انگار برات جدید و جذاب بود واسه همین هم موقع عکس گرفتن هر چی من و بابائی صداتون می کردیم اصلا اعتنا نمی کردی واسه همین تو تمام عکس ها سرت به یک سمت دیگه .......

بعد اینکه دیدیم هوا تاریک شد چندتا فروشگاه رفتیم و ساعت ۱۰ به بعد برگشتیم وکیک و شام گرفتیم و اومدیم خونه موقع شام شما یک سر و صدائی راه انداختید که نگو و نپرس البته بیشترش با خنده های از ته دل بود که ما هم همراه با تو می خندیدیم چون واقعا با احساس می خندیدی الهی که همیشه بخندی گل مامان..

بعد شام هم یه استراحت کوتاهی داشتیم و بعد مهمانی کوچک ۳نفره:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر مامان آدرین
19 تیر 91 8:10
بهراد آقا بزرگ مرد کوچک ماهگردت مبارک مامان فاطمه وبلاگ زیبایی داری دوست دارم با شما تبادل لینک کنم اگر موافق هستید پیش ما بیایید و پیغام بگذارید پسر نازت را ببوس
مامان بهار
19 تیر 91 12:51
ایشالله دامادیت تو سی سالگی نفس دوست دارم خاله مبارک باشه تو مسابقه برنده شدی جوجو