بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

خواب زیبای فرشته ی من

1391/5/4 10:37
395 بازدید
اشتراک گذاری

امروز کنار من رو مبل دراز کشیده بودی که دیدم خوابت برد چه نازم خوابیده بودی...

انقدر ناز و با مزه خوابیدی که آدم دلش می خواست بخورتد

آخه عادت داری تو بغل مامان بخوابی و سرت رو ببری زیر تا یه جای تاریک پیدا کنی عین جوجه ها

واسه همینم من بهت میگم جوجه ی مامان

زمانی هم که می زارمت پایین تا بخوابی یه پتو می زارم کنارت تا حس کنی مامان کنارته عزیزم مثل عکس پایین:

پاهاتم این طوری می زاری قربون اون پاهای کوچولوت بشه مامی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جیرجیرک
8 مرداد 91 12:51
سلام فاطمه جون خوبید؟؟ چقد شور شما شبیه عشق منه فقط عشق من عینکی نیست ایشالا همیشه هم گل پسرتون هم شوهرتون واتون بمونن و کنارتون باشن ی چیزی اون بالا که سن بهراد جونو نشون دادید نوشتید 10سال لطفا درستش کنید ببخشید فوضولی کردم