بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

دومین سالگرد ازدواج مامانی و بابائی

1391/5/6 1:14
502 بازدید
اشتراک گذاری
امروز دومین سالگرد ازدواج من و بابائی بود با فرق اینکه سال گذشته خدا تو فرشته ی کوچولو رو به ما نداده بود اما امسال بزرگترین و زیباترین هدیه ی بهشتی رو به ما داد تا خوشبختی ما رو کامل تر کنه و خداوند رو از این بابت شاکریم ............... امسال ما یه خانواده ی ۳نفره شدیم و ۳تایی این روز قشنگ رو یاد آوری کردیم البته امروز بابائی ما رو سوپرایز کرد چون قرار بود شنبه جشن بگیریم آخه شنبه قرار بود ۳تائی بریم آتلیه و عکس بگیریم اما ظهر وقتی بابائی از سر کار اومد مثل همیشه با کلیدش در رو باز نکرد وقتی در رو باز کردم دیدم با گل و کادو اومد تو من و سوپرایز کرد و خیلی خیلی خوشحال شدم....


برای دسترسی به این مطلب و نظرات آن، کلمه عبور اختصاصی را وارد کنید