بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

معاینه پایان 5ماهگی

1391/6/22 10:19
380 بازدید
اشتراک گذاری

۵ماه به سرعت گذشت و تو روز به روز بزرگتر میشی و زندگی من و بابائی رو شیرین تر می کنی ....

 

پسرم . عشقم .عمرم. زندگی من دوست دارم و خدا رو هر روز به خاطرت شکر می کنم......

امروز من و بابائی برای چکاب این ماهت بردیمت پیش دکترت یعنی (دکتر معتمدی) و ایشون بعد معاینه ی شما گل پسر گفت که وزنت ۹کیلو شده و این عالیه و من و بابائی با شنیدن این حرف کلی ذوق کردیم و شروع کردیم به سوالات متعدد آخه پسرم میتونه از این ماه سوپ و فرنی و حریره بخوره و منم سوالاتی مثل :

.چه موادی که  داخل سوپ شما میشه ریخت؟

.فرنی با چه آردی باشه بهتره؟

.حریره آماده بهتره یا خونگی؟

.مقدار غذاش به چه صورته؟

.دوز شیرش باید چقدر باشه؟

.آیا میوه می تونم بهش بدم یا نه؟

.چند قطره آهن در روز باید بدم؟

و از این جور سوال ها که آقای دکتر با صبر و حوصله به تمام سوال های من جواب دادن.....

و بعدشم اومدیم خونه مامانی مژگان و کلی ازت عکس گرفتیم اینم عکسا که به نظرم فوق العاده شد

الهی مامان قربونت بشه تپلی من...........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه
24 شهریور 91 1:20
سلام عزیزم ماشالا بهراد جان مردی شده واسه خودش خدا بهتو ببخشدش خیلی با نمکه.
ملیکا
30 شهریور 91 3:01
عزیزم همه چیت عالی بود تبریک میگم
یه سوال
تخت کنار تخت خودت رو از کجا گرفتی و قیمتش رو هم برام ایمیل کن بی زحمت
ممنونت میشم عزیزم
منتظرت میمونم


مرسی خانومی من تخت رو تو خیابان بهار خریدم از فروشگاه( نی نی ما)که نمایندگی مکسی کوزی خریدم واقعیتش قیمتش یادم نمیاد