بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

فعالیت های 6ماهگی شیطونک مامان

1391/7/4 15:27
391 بازدید
اشتراک گذاری
اول از همه ممنونم از دوستای خوبم که وقتی تاخیر دارم نگرانم میشن و جویای احوالمون هستند

 

و شرمنده بابت تاخیر و بگذریم دیر کردیم اما دست پر اومدیم :

از این روز های این وروجک بگم که هر چی از شیرینیش بگم بازم کم گفتم از اوایل ۶ماهگی تونست پاهاش رو بشناسه و اونارو با دستاش بگیره و دقیقا صبح یه روز قشنگ که من و پسرم تنها بودیم دیدم صدای ملچ و ملوچ میاد که دیدم این وروجک داره شست پاشو میخوره انقدر بامزه بود که من از خنده رود بر شدم و سریع رفتم دنبال دوربین که یه صحنه ی جذاب دیگه رو شکار کنم و ثبت کنمو این کارم کردم این اتفاق بامزه در تاریخ ۹۱.۰۶.۲۰رخ داد که وقتی بزرگ شدی فیلمش رو نشونت میدم

و خبر بعدی اینکه همون طور که در پست قبلی گفتم پسرم تو این ماه سوپ و حریره و فرنی می تونه بخوره : ۷ روز اول به دستور پزشک محترم باید فرنی و حریره میل می کرد که معده ی کوچولوش امادگی برای هضم غذا پیدا کنه و ما همین کار رو کردیم البته این آقا کوچولو خیلی زرنگ تر از این حرفا بود چون فرنی بدون شکر دوست نداشت از حریره بدش نیومد و خدارو شکر می خوره و اما روز هفتم که نوبت سوپ بود۹۱.۰۶.۲۵ ما خونه مامانی مژگان بودیم که ایشون زحمتش رو کشید و با جوجه ی تازه و برنج و هویچ و سیب زمینی و جعفری و کره سوپ درست کرد و این کوچولوی ما زیاد خوشش نیومد آخه نمک نداشت  و فردای همون روز که خواستم بهش سوپ بدم بازم خوشش نیومد و وقتی غذای خودمون رو یه کوچولو بهش دادم با کلی ملچ و ملوچ خورد و این خیییییلییییییی جالب بود و من و بابائیش متحیر موندیم

و دیگه اینکه برنامه ی روزانه ی این روز های این وروجک :

صبح بین ساعت :۸ تا ۹ از خواب ناز پا میشه و با آواز های خوشگلی که می خونه مامانش رو بیدار می کنه بعد یه صبحانه ی خوشمزه(حریره) میل می کنه بعد وقت بازیه مامانی باید باهاش بازی کنه و بعد که مامانی خسته شد و می خواست بره به کاراش برسه این آقا کوچولو رو ببره تو اتاقش تا با اسباب بازی هاش بازی کنه و کلی سرو صدا کنه تا مامانی موقع کار کردن انرژی بگیره و کلی از راه دور نازش بده ...و بعد که این اقا کوچولو از تختش خسته شد سرو صدا میکنه تا مامانش بیاد و اونو بزاره تو روروک  تا شیطونی کنه اینو بگم که پسرک من فقط دنده عقب میره بعد کلی ذوق میکهو  دیگه اینکه مامان برای تقویت هوشش جلوش کتاب های تقویتی میزاره که قبل به دنیا اومدنش تهیه کرده بود اونم با دقت بهش نگاه می کنه و بعد که خسته شد می خوردش

قربون اون پاهای کوچولوت بشه مامییییییییییییییی:

وااااااااااااااااااااااااااای عاشق اون خنده هاتم ماااااااااااااادر الهی همیشه لبت خندون باشه عزیز مادر ....الهییییییییییییی رو لب تمام بچه ها همیشه خنده باشه و همینطور روزگار هم بهشون لبخند بزنه...

بعد که حسابی بازی کردی و خسته شد می برمش بالای تختش و بهش یه شیر میدم و پسرک من شیرش رو می خوره و بعد همون جا لالا می کنه بعد ظهر دوباره بیدار میشه سوپ می خوره و بعد بابائیش که اومد باهاش بازی می کنه و بعد کنار بابائی لالا می کنه تا غروب و معمولا غروب بابائیش وروجک و مامانیش رو می بره بیرون .....دوست داریییییم بابائی

و در آخر اینکه گاهی اوقات دوست داره تلویزیون نگاه کنه که من مخالفم و سعی می کنم سرش رو با اسباب بازی هاش گرم کنم و گاهی اوقات هم تسلیم میشم و گوش به فرمانش میدم:

واینکه تقریبا میتونی بشینی فقط وقتی جهت میدی به خودت برای این طرف و اون طرف رفتن تعادلت بهم می خوره و می افتی ....

 

و دیگه اینکه تا پست بعدی بای باااااااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان آوینا
4 مهر 91 15:55
نوش جونت باشه عزیزم...
مامان مرضیه
4 مهر 91 16:04
سلام ماشالا خیلی پسرت خوشگله ایشالا سلامت باشه و زیره سایه پدر مادر بزرگ بشه پسره ما تازه به به میخوره شما زود شروع کردین ولی دکتر کوروش گفت تا پایان 6 ماهگی فقط شیر مامان خیلی خوردن این وروجک ها شیرینه مثل خودشون پسرم همش پاشو میگیره ولی نمیخوره.. پسره شما خوش اشتهاتره به ما سر بزن
مامان النا
4 مهر 91 16:28
به به چه خوشمل شده آقا وچقدرنازپاشومیخوره خاله فدات شه
شیدا مامان پانی
16 مهر 91 3:41
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir baftanibamashin.mihanblog.com فروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل http://pani88.niniweblog.com/ وبلاگ دخترم