بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

معاینه پایان 6ماهگی

1391/7/17 0:58
348 بازدید
اشتراک گذاری
امروز من و بابائی شما رو برای معاینه پایان ۶ماهگی بردیم پیش دکترت (آقای دکتر معتمدی)....

 

ایشون شما رو معاینه کردن و قد . وزن . دور سر شما رو گرفتن و از اونجائی که مامانی خیلی عجوله سریع از آقای دکتر پرسید که قد و وزن و..... چقدر تو این ماه؟!!!

آقای دکتر هم همین طور که داشت اطلاعات رو ثبت می کرد تو پروندتون به مامان نگران جواب می داد

آقای دکتر: قد:۷۰    وزن:۱۰ کیلو    دور سر:۴۲ (مامان فدای پسر ۱۰کیلوئیش بشه الهی)

مامان:به نظر شما خوبه ؟!!!

آقای دکتر: بله فوق العاده خوبه پسر ما همه چیزش عالیه...

مامان:فردا چند قطره قبل واکسن بهش استامینوفن بدم؟

آقای دکتر: ۲۰ قطره بدید ببرید برای واکسن و بعد اگه تب داشت هر چند ساعت تمدیدش کنید

بعدشم اومدیم بابلسر و بابائی برامون بستنی خرید تو هم شروع کردی به سر و صدا کردن منم یه کوچولو مالیدم به لبت و تو شروع کردی به زبون زدن و از خودت صدا در آوردن که یعنی بازم می خوام منم از اونجائی که دلم نمیاد ناراحت شی خواستم بازم بزنم رو لبت که اینبار شما قانع نشدی و کل بستنی رو می خواستی و منم تسلیم شدم و دادم بهت که چشمت روز بد نبینه دیدم تمام دماغتم کردی از ذوق تو بستنی من و بابائی هم با دیدن این صحنه کلی خندیدیم و ازت گرفتیم و شما هم بهت کلی بر خورد و زدی زیر گریه اما خدا رو شکر زود فراموش کردی و مامان از دلت در آورد قربون اشکات بشم که طاقت دیدنش رو ندارم....

خییییییییییییییییلییییییییی بامزه بود اینم اولین باری که وروجک من بستنی خورد....

و دیگه اینکه پسرک مامان دیگه نان۲ میخوره .......

و فردا واکسن داره مامان از الان نگران و ناراحت......

خدا کنه فردا تب نکنی عززززززززززززززیز دلم..........

                 http://s4.rimg.info/e756a2837a92ff85a2da6f3b59d343a5.gif

راستی روز جهانی کودک رو به همه ی فرشته های ناز کوچولو به خصوص فرشته ی کوچولوی خودم تبریک میگم

               http://s4.rimg.info/e756a2837a92ff85a2da6f3b59d343a5.gif

دوووووووووووووست دارم عزیزم بی نهایت....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)