بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

ماهگرد6

1391/7/17 23:54
355 بازدید
اشتراک گذاری

و پایان ۶ماهگی جوجه ی مامان:

 

شیطونک من عزییز مادر این ماه رو هم مثل  ماه های دیگه پشت سر گذاشتی و ۱ماه بزرگتر شدی و مامان و بابا از اینکه ۶ماهه تو فرشته ی کوچولو رو در کنار خودشون دارن خدا رو صدهزار مرتبه شکر می کنن و خوشحالن............

 همون طور که قرار بود من و بابائی مامانی مژگان بردیمت بهداری برای زدن واکسن پایان ۶ماهگی که متوجه شدیم که نوبت واکسن شما مال ۱۸ این ماهه یعنی فردائیش . و خوشحال از خلاص شدن شما برگشتیم خونه مامانی مژگان تو هم چون قبل واکسن بهت استامینوفن دادم خوابیدی عزیز دلم اینم عکست:

بعد ۲ ساعت دوباره بیدار شدی و کلی بازی و شیطونی کردی و خوشحال بودی مثل اینکه می دونستی که امروز ماهگرد شمااااست و مامان هم مثل همیشه کلی ازت عکس گرفت:

اینجا دیدم به بالشت خیره شدی و یهو حمله ی غافلگیرانه کردی و بالشت خوردی....

و شب این شب قشنگ رو یادآوری کردیم و یه جشن کوچولو گرفتیم....

۷ماهگیت مبارک شیطونکم...........

 و خوشحالیم که روز به روز بزرگ شدنت رو می بینیم و اون ها رو برای آیندت ثبت می کنم تا تو بعد ها بخونی و از خوندنش لذت ببری و لحظه لحظه های کودکیت رو حس کنی..........

عزیز دلم خیییییییییییییییلی دوست داریم خیییییییییییلی زیاد....

و این عشق توصیف شدنی نیست.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحانه
20 مهر 91 1:58
سلام عزیزم 7 ماهگی بهراد عزیز مبارک باشه وای این عکسش با شلوار لی عالیه ببوس اون لپای خوشگلشو امیدوارم همیشه سلامت باشه.