بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

واکسن پایان 6ماهگی

1391/7/18 14:30
561 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و بابائی و مامانی مژگان  ساعت ۱۰:۰۰دوباره رفتیم بهداری تا واکسن پایان ۶ماهگی شما رو بزنیم مامانی مژگان بغلت کرد آخه مامانی من دلم نمیاد ببینم...خانومه اولین واکسنت رو تو پای چپت زد الهی بمیرم برات شروع کردی به گریه کردن و دوباره گفت اون پاشو نگه دارید چون گریه می کردی مجبور شدم بیام آرومت کنم اما روم و کردم اون طرف تا نبینم دوباره یکی دیگه زد توی اون رون خوشگلت و دوباره اشکای خوشگلت ریخت رو گونه هات ....الهی مادرت بمیره که اشکات رو نبینه

 

بعد همین طور که داشتی گریه می کردی قطره فلج اطفال رو ریخت تو دهنت شما هم تو اوج گریه ساکت شدی اون رو خوردی خانم پرستار و همکاراش هم کلی خوششون اومد و نازت دادن.....

قربون اون شیکمت بشم الهی ماااااااااادر.......

 خبر خوشی که خانم  پرستارداد این بود که تا پایان سالگی هیچ واکسنی نداری گلم....

اگه بدونی مامان چقدر ذوق کرد.....

و خدا رو شکر تا الان که ساعت ۱۳:۴۱ دقیقه هست شما تب نکردی و خوابیدی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)