بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

بهراد به کوه می رود...

1391/7/30 13:24
630 بازدید
اشتراک گذاری

قلبمعذرت می خوام گلم که این روزا با تاخیر مطلب می نویسم .....

آخه مامامی این روزا خیلی سرم شلوغه:پنجشنبه بعد پختن آش پشت پای پدرجون و مادر جون با خانواده یبابا مجید رفتیم رویان ویلای عمو محمود (عموی بابا مجید) همه اومده بودن و جمعمون حساااابی جمع بود هوا انقدر سرد بود که لباس گرم تنت کردم آخه ویلاشون بالای کوه بالاتر از آبشار آب پری بود و اون شب بعد اینکه تو لالا کردی تا دیر وقت با پسر عمو ها و دختر عموهای بابائی رفتیم بیرون آتیش روشن کردیم و دور آتیش کلی خندیدیم  و حرف زدیم خلاصه اینکه خیلی خوش گذشت تا بعد از ظهر جمعه بودیم و بعد راه افتادیم سمت خونه ...

و شنبه دوره ی دوستای دانشگاه من بود دوتایی برای ناهار رفتیم خونه ی دوست مامانی زینب جووون که حسابی تو زحمت انداختیمش و اونام کلی باهات بازی کردم و قربون صدقت رفتن و در آیندهی نزدیک زینب جووون هم داره مامان میشه و یه دوست جووون داره برات میاره.....

راستی ٢تا خبر خوش اول اینکه نی نی فاطمه جووون دختر خاله ی مامانی جمعه ٩١.٠٧.٢٨ به دنیا اومد و اسمش محمد طاها که ایشاالله واسه مامان و باباش خوش قدم باشه.....هورا

و دوم اینکه خانم پسر عموی بابائی زهرا جووون باردار ......قلب

یعنی دوست جوووونات دارن زیاد میشن تا با هم همبازی بشید در آینده.....لبخند

و از امروز بگه که ٢تایی تنها بودیم که تصمیم گرفتم ببرمت حمام و بعد حمام ازت کلی عکس گرفتم که برای مامانی مژگان و بابائی بزارم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهراد
1 آبان 91 22:09
سلام بهراد کوچولووووووووو منم بهرادم. من تورو لینک کردم اگه ممکنه توهم منو لنک کن مرسییییییییی.بووووووووووس
مامان حمید کوچولو
2 آبان 91 17:39
سلام مامان بهراد.پسرت یک ماه و11 روز از پسر من بزرگتره.لطفا به وبلاگ حمید کوچولو سربزنید.باتشکر


چشم حتما..............
فاطمه قنبری
6 آبان 91 8:21
ماشاالله خدا حفظش کنه