بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

روزمرگی9ماهگی

1391/10/11 11:13
380 بازدید
اشتراک گذاری

         شکلکهای جالب آروین   شکلکهای جالب آروین

     سلام به وروجک خودم اومدم تا چند تا از عکسای خوشگلت رو تو آلبوم قشنگت ثبت کنم

این عکسها مال دیروز که داشتیم می رفتیم ناهار خونه ی مامانی مژگان چون زهرا ناز اینا اونجا دعوت بودن واسه همینم حسااااااااااااااااابییییییییییییییی خوش تیپ کرده بودی تا بری پیش دوست جوووووووونت .و از امروز بگم که بابائی شدیدا مریض شده و از دیشب تب کرده و آدم با دیدنش جیگرش کباب میشهو توهم از امروز یکم آبریزش داشتی نمی دونم که مال تو یه سرماخوردگی ساده یا نه؟!!(امیدوارم هر دوتاتون زود زود خوب شید عزیزان من)

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حمید کوچولو
11 دی 91 12:07
ماشالا به آقا بهرادخوش تیپ چه کلاه خوشگلی داری


قابل شمارو نداره
هدا
17 دی 91 8:00
سلام
من هر روز میام و بهت سر می زنم خیلی وقته دیگه مطلب جدید نمیذارین
چراااااااااا؟
دلم واسه پسره نازتون تنگ شده
والبته یکم نگرانم شدم اخه گفته بودین بهراد سرماخورده
خوبییین؟


ممنونم عزیزم بهرادم خدارو شکر بهتره ....
البته هنوزم سرماخوردگیش تموم نشده