بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

نهمین ماهگرد و 10ماهگی وروجک من...

1391/10/18 11:01
770 بازدید
اشتراک گذاری

                              

                              ١٠ماهگیت مبااااارک عشق مادر

                                

دیگه ماه تولدت ٢رقمی شده وروجک من و مامان و بابا کلی ذوق می کنن و خوشحالن از این بابت هورا

دیشب من و بابائی رفتیم  بیرون و برات یک کیک خریدیم و رفتیم خونه مامانی مژگان تا با هم همچین شب قشنگی رو جشن بگیریم و تو هم اونجا کلی شیطونی کردی و از هر چیزی که دم دستت می اومد می خواستی بری بالا و الان دیگه کاملا می تونی وایستی و با احتیاط قدم برداری و جدیدترین کاری که تازگی ها یاد گرفتی دست زدنه که خیلی با مزه دست می زنی و ذوق می کنی و رقصت هم کامل تر شده دیگه الان با دوتا دستات می رقصی و اونم چه رقصیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینیشخندقهقهه

اینم از عکسای نهمین ماهگردت:

بفرمائید ادامه ی مطلب:

                      

                           

                               ١٠ماهگیت مبااااارک عشق مادر

                             

دیگه ماه تولدت ٢رقمی شده وروجک من و مامان و بابا کلی ذوق می کنن و خوشحالن از این بابت هورا

دیشب من و بابائی رفتیم  بیرون و برات یک کیک خریدیم و رفتیم خونه مامانی مژگان تا با هم همچین شب قشنگی رو جشن بگیریم و تو هم اونجا کلی شیطونی کردی و از هر چیزی که دم دستت می اومد می خواستی بری بالا و الان دیگه کاملا می تونی وایستی و با احتیاط قدم برداری و جدیدترین کاری که تازگی ها یاد گرفتی دست زدنه که خیلی با مزه دست می زنی و ذوق می کنی و رقصت هم کامل تر شده دیگه الان با دوتا دستات می رقصی و اونم چه رقصیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینیشخندقهقهه

اینم از عکسای نهمین ماهگردت:

قربوووون اون زبونت بشم من مااااادر.......قلبخجالت

انگار اینجا داری میگی آخجووووون کیک......قهقهه

این عکس هم مال وقتیه که داشتی شیطونی می کردی از مبل بالا می رفتیدلقک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هدا
18 دی 91 14:13
10ماهگیت مبارک خوشگل خاله(من خاله نمیشم واسه همین یه ذره عقده ایم)ان شالله جشن 100سالگیت
کاملا مامانتو درک میکنم واسه شلوغ بازی هات ولی شیرینه همین شیطونی ها


مامان حمید کوچولو
20 دی 91 8:46
ده ماهگیت مبارک باشه عزیزم
مامان ریحانه
20 دی 91 23:24
عزیزم 10 ماهگیت مبارک
هدا
25 دی 91 16:41
سلام
چرا دیگه عکسای خوشگل بهرادو نمیذارین
دلمون تنگیده بخدا


شرمنده به خدا اخه اين روزها به شدت مريض شدم و مشغول تداركات جشن دندوني اين شازده هستم و أصلا وقت نمي كنم
شقایق مامان آرشا
14 بهمن 91 15:54
سلام.خوشحال میشم ما رو لینک کنید.موافقتتون را برام نظر بذارید.