بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

آزمایش قند بارداری در هفته 29

1390/11/8 20:26
784 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملی مامان

خوبی عزیزکم؟ مامانی که دیگه داره صبرش سر میاد..( محل درج تصوير ني ني شما( براي اطلاعات بيشتر کليک کنيد

امروزم به خاطر سلامت شما مجبور شد یه چیز خیلی خیلی بد مزه رو بخوره آخه امروز صبح مامان مژگان ساعت ۹:۴۰ اومد دنبالم منو برد آزمایشگاه قهاری تا آزمایش قند بارداری بدم بعد از پذیرش به من یه پودری دادن که باید با آب حل می کردم می خوردم و بعد از ۱ ساعت آزمایش خون می دادم

خلاصه اومدم بیرون آب معدنی خریدم و تو ماشین به چه سختی کم کم اون محلول رو خوردم واقعا بد بود اما چاره ای نبود به خاطر گل پسرم مجبور بودم بعد ۱ ساعت دوباره رفتم آزمایشگاه و یه آمپول کوچولو نوش جان کردم و دکتر گفت که جواب آزمایش ۳ روز دیگه حاضر میشه یعنی۱۱.۱۱ اما من ۱۱.۱۰ نوبت دکتر دارم اما مجبورم ۱۱.۱۲ بین مریض یعنی بی نوبت برم دکتر ....

این بود ثبت یکی از آزمایشات بارداری من و نی نیمون....

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)