بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

معاینه 7ماهگی

1390/11/12 17:30
260 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                Free Animations

سلام به پسرک یکی یه دونه ی خودم              

 

الهی مامان قوربونت بشه . امروز نوبت دکتر داشتم رفتم و آزمایشم رو به خانم دکتر نشون دادم اون راضی بود و گفت که سالمی و مشکلی نداری بعد مثل همیشه صدای قلبت رو واسه مامانی گذاشت تا دلش رو ببره انقدر خوشگل می زد که مامانی دلش ضعف رفت بعدش فشارم رو گرفت و اونم خوب بود بهم گفت که از این ماه اگه خدایی نکرده درد داشتم یا هر مشکلی بهش زنگ بزنم و بهم برگه ی زایمان داد تا اگه یه موقعی پسرم واسه اومدن عجله داشت بیمارستان پذیرشم کنه . الان شما۲۹ هفته ای.....

و یه سنوگرافی واسم نوشت که گفت ۳هفته دیگه که میای پیشم با خودت بیار وقتی سنو نوشت کلی ذوق کردم خوشحالم از این که عسلم رو می تونم بعد ۲ ماه ببینم آخه خیلی وقته که ندیدمش دلم واسش یه ذره شده آخ جون................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)