بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

بهراد و آخرین روزهای سال...

1391/12/23 19:50
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خوووووووووووووووووبم که می دونم آخر سالی سر همتون حسابی شلوغه و درگیر کارهائید مثل خودمنیشخندالبته من به دلیل داشتن اسباب کشی کارام تقریبا تموم شده و با یک تیر ٢نشون زدم و الان خیلیییییییییییییییییییییی خوشحالم ......اوههورا

از وروجکم بگم که روز به روز داره وروجک تر میشی و حسابی مارو دنبال خودت می دوونی اوهعصبانیو یک لحظه هم استراحت نمی کنی  به همه چیز دست میزنی و تیکه کلام ما این روزها شده (بهراااااااااااااد دست نزن -مامان جان دست نزن)  تا این هفته ی پیش در جواب به مامانی مژگان گفتی:" دت نزن" یعنی همون دست نزن خودمون که اون لحظه همه از تعجب دهنمون وااا موند خدائیشخوشمزه....البته الان دیگه به طور حرفه ای روزی چند بار میگی ....از خود راضی

دیگه تو این ماه یکی از شیرین کاری هات این شده که گاز بگیری همه رو و ما هم فرار کنیم از دست اینکه دیگه چون کلاست بالاست روروئک سوار نمی شی و برای همین هم بابائی روروئکت رو واکر کرد تا از حالت دومش استفاده کنی یکمی بیشتر راه بری آخه از اون موقع که چهار دست و پا رفتن رو یاد گرفتی یکمی تو راه رفتن تنبل شده بودی اما الان از واکر خوشت اومد بیشتر راه میری. وقتی گوشی میدم دستت میگم به خاله نفیسه زنگ بزن گوشی رو می بری سمت گوشت و به زبون خودت حرف می زنی......

اینم عکس این روزهات که موهات بلند و شبیهه دخترا شدی و بابائی میگه دوست دارم و اجازه نمیده که موهات رو کوتاه کنیم. اینجا هم داری عمو پورنگ نگاه می کنی و حسابی خوشت اومده.......قلب

عااااااااااشقتم پسر وروجک من و حتی شیطونی هات رو هم دوست دارم عشقم:قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هدا
24 اسفند 91 8:14
سلام پیشا پیش عیدتون مبارک از همیشه شیرین تری بهراد خوشگله
مامان امیرعطا
26 خرداد 92 1:19
سلام. سایت زیبایی دارین. خدا حفظ کنه گل پسرو. تقریبا همسنن با پسمل من.بهمون سر بزنن خوشحال میشیم.