بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

بهار 92 می آید....

1391/12/28 14:39
442 بازدید
اشتراک گذاری

Happy New Animation

نگراندر روز های پایانی سال هستیم و کاملا می شود بوی بهار را حس کرد بهاری که سال گذشته تو فرشته ی زیبا را به من هدیه داد بهاری که در آن خاطرات قشنگ ترین اتفاق زندگی من را برای من تداعی می کند هورا

خدایا ممنون از هدیه ی زیبایی که به من دادی و ممنون از تمام اتفاقات خوبی که در این سال پر برکت برای ما رقم زدی ممنون از همه ی نعمت هایی که به ما دادی خدایا پایان سال ٩١ رسید و داریم با همه ی اتفاقات خوب و بد تمومش می کنیم انشاالله سال ٩٢ برای همه سال پربرکت و پر از اتفاقات خوب باشه و در آخر برای من بنده ی حقیر هم همین طور......

امسال عید یه رنگ و بوی دیگه داره برای من و اونم به خاطر حضور توئه عشق مادر .برای همین هم با این که سال تحویل خونه نیستیم هفت سین رو چیدم و برات ماهی خریدم تا تو اولین سال حضورت سنت دیرینه ای که داریم ببینی و بهش افتخار کنی عزیزم ..........

اینم هفت سین سال ١٣٩٢:

  

این ماه هم مثل ماه های گذشته به پایان رسید البته کمی سخت تر اما با شیرینی اتفاقات خوب جشن دندونی و اسباب کشی تولد من و بابائی و......قلب

از همین جا پیشاپیش سال ١٣٩٢ رو به دوستای خوبم :فریبا جون- رقیه جون- نسترن جون- بهار جون- آرزو جون -صفورا جون و ...که همشون تو سال گذشته تو شادی و غم ها همیشه همراه من بودن بهم همه جوره لطف داشتن تبریک میگم از خداوند متعال می خوام تو سال جدید بهترین ها رو براشون رقم بزنه...

ایشاالله سال دیگه نیشخندبا عکس های مسافرت با یه پست پربار میام پیشتون ....قلب

zibaاینم شد آخرین پست سال ١٣٩١ziba

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باما پک
28 اسفند 91 15:55
سلام فروش بسته های آموزشی باما پک فارسی، انگلیسی و پلاس با تخفیف نوروزی از وب سایت ما دبدن کنید،ضرر نداره
الهام مامان آوینا
16 فروردین 92 15:55
تولددددددددددددددت مباااااااااااااااااااااارک بهرااااااااااااد عزیز و دوست داشتنی...