بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

کلی خبر....

1392/4/6 10:44
397 بازدید
اشتراک گذاری

ما اومدیم با کلی خبر:

اول از همه رفتن بابا مجبد به حج که هم ما حسابی دلمون تنگ شده هم اون که هر بار زنگ می زنه می گه که چرا عکس های جدید پسرم رو نمی زارید تا ببینیم و دلیل گذاشتن این پست هم بابا مجید که خوشا به سعادتش که چنین جائیه...ناراحت

و دوم این که مامان اختر هم رفته پابوس امام رضا که اونم برات حسابی دل تنگی می کنه از دل تنگی زیاد عکست که رو صفحه موبایلش هست رو همش می بوسه ایشاالله به زودی زود بیاید پیشمون و مارو از دل تنگی در بیارید و خوش به حال آقا بهراد که کلی سوغاتی توی راه دارهچشمکزباننیشخند

و دیگه این که تو این مدت که نبودیم جشن پایان دوره ی ابتدائی خاله نفیسه رو داشتیم که برای شام دعوت شدیم و رفتیم و اونجا کلی دختر دورت رو گرفتم و شمام کلی شیطونی کردی و خوش گذروندیچشمکقهقهه

 

و امروز ناهار که خونه خاله بهار دعوت بودیم و اونجا کلی با نیلوفر جوون و روژین جون بازی کردی و کلی کیف کردی :مژهلبخند

اینم از عکس هایی که از بالای برج از شهر قشنگم گرفتم البته اینارو می زارم تا دل شماها رو آب کنم تا بیاید پیشموووون مخصوصا نسترننیشخند

دلتون آب شد......؟؟؟؟قهقههخوشمزه

راستی همون طور که تو پست قبلی اعلام کردم وروجک من تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده و مثل همیشه نیاز به رای شما دوستان خوبم داره .....(بازم ممنونم از همتون)قلببغلماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رها
7 تیر 92 1:20
اخی جاشون خالی نباش...ایشا...صحیح وسالم باکلی سوغات خوشگل برابهراد جون برمیگردن
چقدر نازی تو اخه دلمون رفت...خیلی عکس سیاه سفیدش ناز شده ی زیبایی خاصی تو چهره اش وجود داره
خدابراتون ببخشه...فارغ التحصیلی خالم هم مبارک ایشا...ی روز فارغ التحصیل دکترا بشه..


ممنون از این همه لطفت خاله جووووون

رها
7 تیر 92 1:22
اما دل من اب نشد...چون همیشه اینجام...چقدرهم خوش به حالمون واقعا خدایا شکرت اما دلم بادیدن عکس پسر نازتون اب شد!