بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

پیاده روی 3نفره...

1392/3/29 0:28
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان امروز من و شما و بابائی ٣تائی رفتیم پیاده روی و کلی خوش گذروندیم هوا انقدر این روزا عالیه که آدم حیفش میاد که نره بیرون . همیشه به بابائی میگم که خیلی عالیه که ما چنین جائی زندگی می کنیم و خیلی خوبه که انقدر طبیعت بهمون نزدیکه و ما قدرش رو نمی دونیم لبخند

خلاصه این که از اول که رفتیم بیرون شما محو دیدن اطرافت شدی و هر چی که می دیدی می گفتی:" بابا چیه؟" بابا برات توضیح می داد و باز ٢ثانیه بعد: بابا ؟ جونم بابا چیه؟niniweblog.com

قربون اون چیه گفتن هات برم من مااااااااااااااادر .......بغلniniweblog.com

اینم عکس های قشنگترین پسر دنیا و قشنگترین شهر دنیا:niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازنین
29 خرداد 92 0:35
هزار ماشاا.. چقدر گل پسرتون نازه.چقدر عکس هاش خوشگله.
من با افتخار لینکتون کردم.
اینم ادرس وبلاگ نیکو.خوشحال میشیم شماهم به ما سر بزنید.
http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com


رها
29 خرداد 92 14:52
سلاااام برخوشگل ترین پسر .... همیشه به گردش و تفریح باشین...همیشه بخندی بهراد جون
رها
30 خرداد 92 20:31
واای خانمی فک کنم ماخیلی بهم نزدیکیم خودمون خبرنداریم....اخه من بابل زندگی میکنمبهراد ناز هم ببوسید..البته اگه زحمتی نیس


چه جالب . ممنونم دوست خوبم حتما....
رها
5 تیر 92 12:15
ممنون که بهم سرزدید بااجازتون لینکتون میکنم...از خدا براتون بهترین ها رو میخوام..


خواهش می کنم عزیییییییزم