بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

بهانه ای برای با تو بودن...

1392/4/29 14:29
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مرد کوچک خودم که هر روز برات هزاران آرزو داریم و از ثانیه به ثانیه با تو بودن داریم لذت می بریم و بزرگ شدنت رو دارم به عینه می بینیم و چقدر لذت بخشه به اندازه ای که فکر نکنم بالاتر از این لذتی برای من و بابائی وجود داشته باشه ...بغلخیال باطل

کلماتی که بتونه عشق مارو به تو وصف کنه انقدر بزرگه که نه به اندازه ی زبان ماست نه به اندازه ی این صفحه ی وبلاگه که بشه تایپش کرد فقط فقط تو قلب ماست....قلبقلبقلبقلب

بهرادم عمرم زندگیم دوستت دارم و همیشه سعی کردم برات بهترین باشم نمی دونم تا  چقدر موفق بودم اما اینو می دونم که با تمام عشقی که بهت دارم برات تلاش می کنم امروز وقتی خواب بودی بهت نگاه می کردم و لذت می بردم از این که خدای مهربون تو فرشته ی ناز رو بهم داده شکرش می کنم و میگم "خدایا ازت ممنونم"فرشتهقلب

حالا از فعالیت های این ماهت بگم:

که قشنگترینش که من عاشقشم اون بوس های آب دارته که صدادار شده و وقتی میگم مامانی رو ببوس میای پیشم و یه بوس خوشگل می کنی که بعد من این شکلی میشم : 

از نه گفتن هات بگم که کاملا این جمله رو درک می کنی و وقتی از چیزی خوشت نیاد قاطعانه می گی نه.........

و وقتی هم که چیزی رو بخوای میگی بیده یا همون بده ی خودمون .

وقتی می خوام برات غذا درست کنم میگی بغلم کن و عاشق اینی که تماشا کنی آشپزی کردن رو...

وقتی آب بخوای می گی آبیده یعنی همون آب بده ی خودمونبازنده

وقتی جائی میریم می خوای ببینی حواسم به شماست یا نه هی میای میگی:

بهراد: ماما ماما

من می گم: جانم عزیزم

بهراد: تبتن نتی بیتاذبیاات تبیترت......

یعنی مثلا داری با من حرف می زنی ...قهقهه

فعلا همین ها یادم بود هر وقت یادم اومد بازم اضافه می کنممتفکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

Janayemaryam
30 تیر 92 1:17
سلام بهي جون فك كنم تمايلي براي دوستي نداري بهرحال از آشنايي باتون خوشوقتم 😍
واز اينكه وسايلت تو مايه هاي وسايل نانازي منه خيلي خوشم اومد كه يكي....🙀


سلام خانومی منم خوشحال میشم دوستی مثل شما داشته باشم عزیزم فقط من اصلا ادرسی از شما ندارم
رها
30 تیر 92 15:08
سلام چقدر ناز خوابیدی بهرادگلم....مثل فرشته ها شدی فرشته کوچولو...
شان شاني
5 مرداد 92 9:22
Mm.dehghani@ymail.com
شان شاني وبلاگ تازه تاسيس شه 😊
خوشحال ميشم كه باهم دوست باشيم


شان شاني
6 مرداد 92 20:21
Mm.dehghani@ymail.com شاشاني هم وبلاگ دختلمونه بهي جون
شان شاني
9 مرداد 92 3:09
من همون جاناي مريمم منتظرررررتم بهي😍😘