بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

آی بازی بازی بازی...

1392/5/1 16:10
339 بازدید
اشتراک گذاری

ناراحتسلام وروجک قشنگ من چند روزه که  مریض شدی و شدیدا تب می کنی برای همین هم من و بابائی ٢روز پیش بردیمت پیش دکترت آقای معتمدی که ایشون معاینت کردن و گفتن که ٣٨درجه تب داری و گلوت ملتحب و درد می کنه و این بیماری ویروسیه و بین بچه ها خیلی شایع شده و ٣روز طول میکشه و امروز سومین روزه و کمی بهتری الهی بمیرم برات خیلی اذیت شدی و اصلا دارو دوست نداری و به هزار بدبختی بهت دارو میدیم و خیلی بی اشتها شدی خدا کنه زود تر خوب شی و تبت پایین بیاد عزیز دلم...

امروز صبح بعد٣روز یکمی بهتر شدی صدام کردی بیام تو اتاقت باهات بازی کنم و با هم پازل چوبی بازی کردیم تانکت رو که تو ویتریت اسباب بازی هات بود خواستی برات در اوردم و بعد هم خونه بازی کردیم

 

اینجا هم داری تدی تو یکی از اون بوس های خوشگل می کنی....ماچقربون اون بوس های قشنگتقلب

 

ایشا الله دیگه هیچ وقت مریض نشی قشنگ مااااااااااااادر.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شایان و پرنیا
1 مرداد 92 17:26
عزیزممممممممممم حتما برای گل قشنگت اسپند دود کن عزیزم دخملم تو فستیوال زیباترین کودک ایرانی شرکت کرده ..بیا به وبلاگش و عکسش رو ببین اگه دوست داشتی بهش رای بده لطفا اگه. رای دادی خبرم میکنی؟
رها
3 مرداد 92 11:35
امیدوارم هیچوقت مریض نشی دیگه کوچولو...همیشه شاد باشی نازم


ممنونم دوست خوبم
مامان سبا ازمشهد
4 مرداد 92 1:16
سلام چه نی نی نازی.خیلی دوست داشتنیه.
شان شاني
8 مرداد 92 12:00
سلام بهي جون من آدرسمو گذاشتم ولي گويا ازتون خبري نيست 😼
صفورا مامان آوا
8 مرداد 92 18:03
عزیییییییییزم الهی بگردم مریض شدی ایشالا هیچ وقت مریض نشی دیگه عکسا هم خیییییییلی خوشگل بودن رمز خصوصی