بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

پسر من 18 ماهه شده.........

1392/6/17 12:24
746 بازدید
اشتراک گذاری

 

     ماهگیت مبارک عشق منهورااااااااااااااااا پسر من ١٨ ماااهه شده......

بزرگ مرد کوچک من ١٨ماهگیت مبارک قلباین ماه با این روز قشنگ مصادف شد با روز دختر که از همین جا به دختر های گل تبریک میگم و می بوووووسمشونماچ البته من می بوسم نه پسرمنیشخنداینم هدیه ی پسر کوچولوی منه  که براش خریدم کلبه ی هوش - دفتر نقاشی -پازل چوبی-یه نی نی ناز و تفنگی که خاله فاطمه زحمتش رو کشید فصل مدرسه و خرید دفتر و لوازم و تحریر های قشنگه منم واسه وروجکم خریدم آخه همه چیز برات خریده بودم اللا دفتر نقاشی که اونم خریدم مامانی من عاشق لوازم و تحریرم و واسه مدرسه رفتنت روز شماری می کنم آخ چه حالی میده ...... Reading a Book

اینجا هم خونه ی خاله مرجانه (مامانی) که کلی تو حیاط با بچه ها بازی کردی و خوش گذروندی تازه دوچرخه سواری هم کردی...

ودیشب شام خونه محمد و هاله جووون بودیم و سالگرد ازدواجشون رو جشن گرفتیم (سالگرد ازدواجتون میاااارک)و اینجا هم داری خودتت رو لووووس می کنی ...بغلSmiley

 

اینجا هم مشغول بازی با کلبه ی هوش و پازل هستی که با کمک من یواش یواش یاد گرفتی چه جوری باهاش بازی کنی ....

قربووووون پسر باهوش خودم بشم الهییییییییییییییییییییییییییی..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حمید کوچولو
17 شهریور 92 15:33
18 مبارک
مبارک کادوها وقالب جدید خیلی
خوشگله


ممنووووووونم عزیزم
شان شانی
17 شهریور 92 15:54
salam man be to YARE SAMIMI
behi joni 18mahegit movalk
dige dari basavad mishi ha
be har hal love you

مرررررررررررررررسی دوست جووووووونم
خاله جونی
18 شهریور 92 0:24
سلام عزیزم 18 ماهگیت مبارک ایشالله 180 ساله بشی. به ما هم سر بزنید
مامان شان شاني
18 شهریور 92 3:37
مامان فاطمه پيام هاي خصوصي برات اومد؟ازتون چند تا سوال گذاشتم؟

عزیزم اگه وبلاگ داری ادرسش رو برام بزار
و در مورد تم این تم رو من تو یه سایتی دیدم خوشم اومد خودم طراحیش کردم البته با کمک دوستم
سرزمین شادی هم تازگی ها این تم رو درست کرده یا اگه بخواید عین مال بهراد رو براتون درست می کنه اینم آدرسش:http://sarzamineshad.persianblog.ir
و در مورد آپلود عکس ها تو همین نی نی وبلاگ


مامان آروین
18 شهریور 92 20:54
قربووووووووووووووووووووووون پسر خوشگل 18 ماهه نااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااازم



مرررررررررررررررررررسی خاله جوووووووووووووونم
مامان آروین
18 شهریور 92 20:58
مامان جونی مهربون خصوصی داری

باشه خانومی همین روزا باهات تماس می گیرم یه قرار می زارم

مامانی امیر صادق
19 شهریور 92 8:54
18 ماهگیت مبارک پسملی نازززززززززز


مرررررررررررررررسی خاله جوووون