بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

دنیای شاد کودکی تو...

1392/6/19 1:24
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهترینم

امروز با هم کلی رنگ بازی کردیم و رو در و دیوار حموم نقاشی کردیم و خوش گذروندیم و سعی کردم بهت خوش بگذره و فکر کنم همین طورم شد آخه با دبدن رنگ کلی هیجان زده شده بودی و البته اولش هم کلی تعجب ولی بعد اینکه من برات کمی رو دیوار نقاشی کردم تو هم راه افتادی و شروع کردی به نقاشی کردن اول مثل من با یک انگشت شروع کردی و در آخر با جفت دستات...

ناگفته نماند که به منم کلی خوش گذشت

گل مامان عشق مامان الهی همیشه دنیات مثل این رنگ ها شاد شاد باشه و تو هم ازش لذت ببری عشقم....

 

 

پسرم ای تمام وجودمقلب

وقتی شادمانه می خندی و به یکدیگر عشق می ورزیم دنیا از آن من است

حال که تو را دارم دیگر از خدای خود چه می خواهم

وقتی کنارم هستی تمام دردهایم را فراموش می کنم 

دلبندم همیشه بخاطر وجود نازنینت خدا را شاکرم

از اینکه مهر مادری را در وجودم به ودیعه نهاد و مرا لایق آن دانست بسیار مسرورم

امیدوارم که بتوانم آنطور که خدا راضی باشد برایت مادری نمایمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بابای الیسا
22 شهریور 92 15:10
وای عاشقتم خاله معلومه حسابی بهت خوش گذشته خوشگلکم امیدوارم همیشه شاد باشی گل پسری نازززززززززززززززززززززززززززز

ممنونم خاله جووووووووون

رومینا
23 شهریور 92 17:23
آخی چه ایده جالبی مامانی.به وبلاگ من هم سربزنین خوشحال میشیم.
مامي شان شاني
25 شهریور 92 21:41
قومان اين پسر شمالي رنگي پنگي تاز بشم خيلي نانازي بهي جووووووون

مرررررررررررسی عزیزم