بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

وروجک 18ماهه ی من

1392/6/25 14:33
394 بازدید
اشتراک گذاری

بازم اومدم برای ثبت یه روز دیگه و یه خرابکاری دیگه امروز صبح برات تخم مرغ با کره نیمرو کردم و برات آوردم و نوش جان کردی اما آخرای صبحونت بود که مامانی مژگان زنگ زد و داشت باهام حرف می زد که دیدم36_13_1.gif بله با جفت دستات رفتی تو ظرف و بعدم والیدی به صورتت و داری مثلا صورت می شوری و حالا منم صدا می کنی که تشویقت کنم و اینجوری شد که زود تلفن رو قطع کردم مستقیم بردمت حموم تو هم که از خدات بود و رفتی تو استخر آب گرمت و حسااابی کیف کردی و منم برات آب میوه آوردم تا بیشتر کیف کنی

بعد حمام هم عین یه دسته گل شدی سرحال سرحال Flower صدام کردی که بیام تو اتاقت و باهات بازی کنم و بعد هم دوتایی با هم کلی بازی کردیم کلی چیز یادت دادم حلقه بازی کردیم زنجیره ی هوش یادت دادم پازل و ....

بعد بازی هم حسااااابی خسته شدی و پتوی عزیزت رو بغل کردی و اومدی بیرون تا برات شیر درست کنم و این بین کمی هم کارتون مورد علاقه ی خودت رو نیگا کردی ولی چون خیلی خوابت می اومد ترجیح دادی بری لا لا کنی عزیز دلم (خوب بخوابی خوشگل مامان)خواب

                              عاااااشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامي شان شاني
25 شهریور 92 21:59
بهي شيطون بلا
مامان بابای الیسا
26 شهریور 92 12:54
ای جونم عزیزم که اینقد نازززززززززززی خاله قربون آب بازی کردنات و آب میوه خوردنات با مامانی مهربون چه بازیهای خوبی هم میکنی گلم خوش بگذره قربونت که خواب داری

ممنونم خاااله جوووووووووون مهربوووونم