بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

سفرنامه ی تهران و کرج در 18ماهگی

1392/6/30 12:26
490 بازدید
اشتراک گذاری

ما اومدییییییییییییییییییییییییییییمهورا

 این چند رو یه مسافرت کوتاه بود به تهران و کرج خونه ی خاله های مامانی قضیه از این قرار بود که سه شنبه من و بابائی و پسر کوچولومون حرکت کردیم به سمت تهران خونه ی خاله شیرین (خاله ی مامانی )چون همه اونجا جمع بودن و فقط ما کم بودیم که بهشون پیوستیم و ١روز اونجا بودیم و بعد به اتفاق دسته جمعی به سمت کرج ویلای خاله مریم اینا(خاله ی مامانی)حرکت کردیم که البته تو جاده چالوس ١٥ کیلومتری کرج رفتیم واااااااااااای جاتون خالی که حساااابی خوش گذشت و این ٣روز به اندازه ی ٣٠ روز بهمون خوش گذشت هم به وروجک من :

اینجا هم خوشگل من یه دوچرخه اندازه ی خودش پیدا کرد و داره دوچرخه سواری می کنه جالب اینجا بود که موقع دوچرخه سواری خیلی جدی بودیو با مزه شده بودی الانم که دارم عکس ها رو می زارم می خوام قشنگ بخوووووووووووووورمت:

اینجا هم از پیشی خوشت اومده بود و پیشی بدبخت رو فشارش می دادی و اونم از دستت فرار می کرد و تو هم دنبالش:

وروجک من در حال تاب بازی:

 

و قسمت دوست داشتنی برای شما (آب بازی ) که یعنی ترکوووووووووووندیییییییییییییییی....

اینجا بعد یه صبحانه ی خوب بردمت پایین استخر اگه بدونی چه کیفی می کردی البته فکر کنم تصاویر گویا باشه.....

اینجا هم داری بازم دنبال پیشی می گردی که چنگش بگیری اما پیداش نمی کنی ...

پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/و اینجا که جای لواشک ها رو کشف کردی و داری می دوئی به سمتش و منم صدا می کنی که بیام کمکت...خوشمزه

خیلی باحال بود داری سینی لواشک رو می گیری فرار می کنی یعنی ترکیدیم از خندهقهقههقلب

و بازم اینبار تولد داشتیم تولد سارا (دختر خاله ی مامانی) به قول تو "آرا" تولدت مبااارک عزیزم

و در آخر وروجک من که عاشق دمپایی هاشه و خیلیییییی دوسشوووون داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آروین
30 شهریور 92 20:19
قربوووووووووووووووووووووووووووووووووووووونت برم خوشگل کوچولوی نااااااااااااااااااااااااازم . وای چقدر دلم خوااااااااااااااااااااااااااااااااااست یه ماچ گنده از اون رون تپلیت بگییییییییییییییرم
ایشاااااااااااااااااااالله همیشه به تفریح و خووووووووووووووووووووووووشی . . مامان جونی منتظرت هستما ..............


سلام دوست خووووووووووووبم ممنونم از لطفت من اون هفته اس ام اس دادم برای اینکه هم شمارم رو داشته باشی هم خبرم کنی برای بیرون رفتن
برات خصوصی شمارم رو می زارم
شان شاني
1 مهر 92 1:37
الهي بهرااااااااد ناز وقشنگ و شيطون بلا
خوشمزه خوشكل
حسابي خوش گذروندي دردر عزيزم هميشه به سفر

ممنونم عزیزم....
جاااااای دوستای گلم خالی.............

بهار
2 مهر 92 8:05
اگه دوست داشتین به آدرس زیر سر بزنید. طراحی اختصاصی قالب وبلاگ . www.ghalebe-weblog.blogfa.com
مامانی امیر صادق
2 مهر 92 9:30
قربوووووووووون موهای ناز و بلندش
نازنین
3 مهر 92 22:06
هزارماشاا.. روز به روز نازتر میشه این گل پسر.
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
11 مهر 92 11:57
سلام مامان فاطمه جان ... من خیلی وقته که میام و وب بهراد جون و میخونم ... امیرعلی من متولد 2 فروردین 91 یعنی 15 روز با هم اختلاف سن دارن ... خوشحال میشم بیشتر با هم در ارتباط باشیـــــــــم ... www.pesaraksheytoon.niniweblog.com