بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

Happy Children’s Day to all the world’s children

1392/7/17 12:42
601 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز جهانی کودک بر تمامی کودکان جهان مبارک باد

 

Happy Children’s Day to all the world’s children

 

 روز 16 مهر برابر با 8 اکتبر روز جهانی کودک نام دارد.

 

کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید

١٩ماهگیت مبااارک عشقم......

 

 

 

 

 ای همه ی دنیای من روزت مبارک

سلام پسر دردونه ی من این روز قشنگ رو به تو و تمام دوستای کوچولوت تبریک می گم عزیزم و براتون آرزوی سلامتی و شادی می کنم niniweblog.com

 

پسر دردونه ی من اینو بدون من و بابائی تمام تلاشمون رو تو زندگی می کنیم که تو همیشه شاد و خوشبخت باشی و از لحظه لحظه ی کودکیت لذت ببری و کودکی کنیniniweblog.com

می خوام وقتی بزرگ شدی با دیدن و خوندن خاطرات کودکیت عشق من و بابائی رو نصبت به خودت حس کنی و لبخند بزنی...niniweblog.com

اینه بزرگ ترین هدیه ی تو به ما...(لبخند و شادی تو عزییییییزم)...

دوست دارم دوست دارم دوست دارم پسر کوچولوی من...niniweblog.com

دیروز صبح وقتی بیدار شدیم بارون قشنگی می زد و هوا سرد شده بود برای همین هم لباس های زمستونی تنت کردم و قرار شد به خاطر این روز قشنگ 3تایی بریم بیرون و برات هدیه های خوشگل مشکل بخریم و خوش بگذرونیم و این شد که رفتیم بابل و برات کلی بلوز و کفش و شلوار و ... خریدیم . غروب هم با بابا حسن و مامان اختر اینا رفتیم دور دور و خوش گذروندیم و اینطوری این روز قشنگ رو جشن گرفتیم

  

 هورا وروجک من ١٩ماهه شده........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آروین
19 مهر 92 11:49
ملوسک من پسر شیرین و دوست داشتنیه من روزت مبارک عزیزم

انشالله کودکیت پر باشه از سلامتی و شادی و خنده و بازی

مامان فاطمه جون ببخشید که هنوز نشد باهم بیرون بریم و فسقلیهامونو باهم بیشتر آشنا کنیم . راستش اینهفته سرگرمه تدارکات تولد آروینم ایشالله هفته بعد

راستی بهراد جونم شما هم دعوتیدا آروین خودش قراره بهتون زنگ بزنه و ازتون دعوت رسمی کنه که تو جشنش افتخار بدید ببوس قند عسلیمو




مرررررررررررسی خاله جوووونم

ایشاالله به زودی همو می بینیم...

ایشاالله تدارکات جشن عروسیش....

راستی دوست گلم کمک خواستی بهم بگو حتما...


مامان بردیا
21 مهر 92 16:26
عزیزم با تبادل لینک موافقید؟منتظره پیغامتون هستیم
میترا
21 مهر 92 18:49
سلام خانمی با اجازه شما لینک کردم
مامان حمید کوچولو
21 مهر 92 21:04
عزیزم روزت باتاخیر مبارک باشه. خیلی بوس برای بهراد ناناز خودم
مامان امیرناز
24 مهر 92 23:07
یعنی میشه وقتی قدمهای خوشگلت و به شهرمون میذاری صورت ماهت و ببینم خاله جون؟