بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

هفته 39 و آخرین معاینه

1391/1/14 21:28
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به زیبا ترین فرشته ی دنیا

 

امروز ۱۴ فروردین و ما دیروز ۱۳ بدر ۹۱ رو به خوبی پشت سر گذاشتیم خیلی خوش گذشت فقط جای پسر مامان خیلی خالی بود من و بابائی به خاطر شرایط من تو این روزهای آخر با مامان و بابای من رفتیم چون مامانی نمی تونه رو زمین بشینه...

برای همین هم  آقا فدایان جویبار ۲ تا ویلا گرفت و ما با عمه اینا رفتیم چون اونا هم یه مسافر کوچولو تو راه دارن و اون مسافر کوچولو که در آینده دوست شما میشه یه دختر کوچولو نازه.....

و خلاصه این که امروز دوباره برای اینکه هم من و بابائی و هم اینکه همه واسه اومدن قشنگترین پسر دنیا عجله دارن من و بابائی رفتیم بابل دکتر  خانم دکتر هم که وقتی من و دید فهمید که می خوام تاریخ رو عوض کنم و بعد از معاینه مامانی و شنیدن صدای قلب نی نی تاریخ ۱۷ همین ماه رو تنظیم کرد

وای که اگه بدونی که چقدر همه از شنیدن این خبر خوشحال شدن بعد که از بابل برگشتیم ساعت۳:۳۰ بود من و بابائی وقتی برگشتیم تازه ناهار خوردیم و بعد ناهار ۲تایی رفتیم وسایلت رو بردیم خونه مامان مژگان چون قراره بعد به دنیا اومدن شما واسه یه مدت کوتاهی بریم اونجا تا مامانی خوب بشه....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)