بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

پایان در انتظار نی نی داره نزدیک میشه

1391/1/15 16:59
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک مامان

 

روزها و هفته ها و ماه ها با تمام سختی ها و شیرینی هاش  گذشت و انتظار نی نی ما داره تموم میشه.....

 پسرک نازم اگه بدونی که چقدر نگرانتم امید وارم مامانی تو این ۹ ماه تونسته باشه خوب ازت محافظت کنه...

دلم می خواد صحیح و سالم بزارنت تو بغلم و من فقط نگات کنم و ببوسمت اون لحظه میشه زیبا ترین و قشنگترین لحظه ی زندگی من و دعا می کنم و خداوند میخوام به حق عظمت و بزرگیش این فرشته های کوچولو رو تو دامن اون هایی که آرزوی داشتنش رو دارن بذاره  آمین

فکر کنم این آخرین یادداشت قبل به دنیا اومدنت باشه و سعی می کنم که هر موقع وقت کردم عکس فرشته ی کوچولوم رو بذارم و از سلامتش همه ی دوستاش رو با خبر کنم..............

دوست دارم و عاشقانه می پرستمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)