بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

ملاقات پسرم

1391/1/19 11:50
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک نازم

 

الهی مادرت برات بمیره و این روز هات رو نبینه

دیشب نتونستم بخوابم این روزها فقط شبم و روز می کنم تا بتونم صبح تو رو ببینم صبح امروز ساعت ۹ با بابائی اومدیم بیمارستان از پرستار حالت رو پرسیدم گفت که خدا رو شکر بهتر شدی اکسیژن دستگاه رو کم کردن به احتمال زیاد تا فردا قطع می کنن ازشون خواستم تا بیام تو اما نزاشتن ازشون خواهش کردم که حداقل از پشت شیشه بزارید با کلی ناز قبول کردن پشت شیشه رفتم پرستار تا پرده رو کنار زد نتونستم جلو اشکام رو بگیرم و شروع کردم به گریه کردن رو چشمات پارچه گذاشته بودن تن دست و پاهات سرم بود ازشون پرسیدیم اگه بهتر  اینا چیه گفت که یه کمی زردی گرفته برای پیش گیری داریم کنترلش می کنیم

نمی دونم که حرفاشون راسته یا نه دلم داره آتیش میگیره ......

خدایا بچمو به تو واگذار کردم و از تو میخوامش......

تورو خدا براش دعا کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)