بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

ختنه بهراد مامان

1391/2/9 22:06
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهرادی مامان

 

امروز صبح بعد صبحانه ساعت ۹:۳۰ من و بابائی با مامانی مژگان رفتیم بابل بیمارستان کلینیک همون بیمارستانی که بهراد مامان اونجا بدنیا اومد

وقتی رسیدیم اونجا اول رفتیم پیش خانم نامجو وقتی پسرم رو دید کلی نازش کرد بعد تو رو از تو بغلم گرفت و رفت طبقه بالا من و بابائی و مامانی مژگان با کلی نگرانی پشتش می اومدیم

اول از همه از جلو در اتاقnicu رد شدیم واقعا حالم بد شد یاد اون روز های بد و تلخ افتادم و رد شدم بعد به جلو در اتاق عمل رسیدیم خانم نامجو به ما گفت که شما اینجا باشید و صبر کنید تا صداتون کنن بعد پسرک ناز مامان رو با خودش برد داخل من با این که خیلی نگران بودم و دلهره داشتم اما به ظاهر وانمود می کردم که اصلا نگران نیستم تا بابائی یه کمی از نگرانی هاش کم بشه ...

الهی....

خلاصه بعد ۱۰ دقیقه آقای دکتر انیسیان مارو صدا کرد ما رفتیم داخل و آموزش های لازم برای بعد رو گفت و ما گوش کردیم و بعد چند دقیقه پسرک من رو آوردن وقتی آوردنت داشتی هق هق می کردی ...

الهی که مادرت فدات شه ...

منم وقتی دیدم که داری این جوری گریه می کنی بی اختیار اشک از چشمام اومد و بوسیدمت و بغلت کردم تا بابلسر بهم چسبیده بودی و هنوزهق هق می کردی

تا الان که ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه اوضاع پسر گل مامانی خوبه خدا رو شکر ...

انشا الله که مامانی دامادیت رو ببینه گل مادر

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)