بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

اولین بار که مامانی و بابائی صدای قلبت رو شنیدن

1390/7/26 22:54
340 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 به نام خدا                                     

 سلام خوشگل مامان

دل مامان واست یه ذره شده گلم آخه ۴ ساعت بیش منو بابائی واسه اولین بار روی گلت رو دیدیم حتی صدای اون قلب کوچیکت رو شنیدیم انقدر اون لحظه قشنگ بود که هنوز باورم نمیشه از اون قشنگتر لحظه ای بود که وقتی دکتر داشت روی ماهت رو نشونمون می داد تو اون دستای قشنگت رو یهو جم کردی وای اون لحظه دلم می خواست بغل مامانی بودی تا می بوسیدمت لمست می کردم عشق من بعد اون که از مطب اومدم بیرون تا بابلسر داشتم به عکس خوشگلت  نگاه می کردم بعدشم رفتیم خونه مامانی مژگان عکس خوشگلت رو بهشون نشون دادم اونام کلی خوشحال شدن آخه عسلم تو اولین نوه ی اونائی واسه همینم کلی آدم منتظرت هستن و واسه اومدنت کلی برنامه دارن خوشگل مامان

دکتر گفت الان۱۳ هفته ای و ۷سانت قد شماست و همه چیزت نرمال فردا ساعت ۹ باید آزمایش ژنتیک بدم

میدونم نی نی مامان سالم سالم اما مامانی یه کوچولو دلش شور میزنه   .

نظر یادت نره هاااااااااااااااا

                                                                          

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهیار
30 تیر 94 22:42
مطالب وبلاگت قشنگه !
مهرنوش
31 تیر 94 14:17
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن