بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

جواب آزمایش عسل مامان و بابا

1390/8/9 8:37
732 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم نایت اسکین

انقدر دلم برات تنگ شده که نگو آخه دیشب خوابت رو دیدم عزیز دلم. خواب دیدم یه پسر خوشگلی به دنیا آوردم تو بغلم گرفتم عاشقانه می بوسمش حمام می برمش لباسش رو عوض می کنم نازش می کنم انقدر تو خواب بهم خوش گذشت که وقتی بیدار شدم دلم می خواست کاش همش واقعیت بود . راستی گل مامان انقدر تو حس رفتم یادم رفت بگم دیروز جواب آزمایش رو گرفتم عزیز مامانی سالم سالم.......

خیالم راحت شد خدا رو هزار مرتبه شکر کردم حالا واسه

 

 

 شنبه کلی ذوق دارم چون پیش خانم دکتر زینال زاده نوبت دارم البته هر ماه میرم این هفته امکان داره معلوم شده باشه که نی نی ما (دخمل نازه یا پسری ناز)

 

بعدش عسلم رو می تونم ببینم اگه بدونی که چقدر مامانی و بابائی ذوق دارن....

                                                                                                                                                                                                                          

دوست داریم   دوست داریم دوست دارریم                                                   

                                        نظر یادت نره هاااااااااااااااا

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

 

 

    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)