بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

5ماهگی

1390/9/9 16:36
609 بازدید
اشتراک گذاری

                                                               

سلام عزیز مامان                                              

 

امروز طبق معمول هر ماه  رفتیم پیش خانم دکتر زینال زاده سنوگرافی رو نشونش دادم گفت که پسریت سالم خیالت راحت منم همین طور که داشت باهام صحبت می کرد به مانیتور دستگاه سنوگرافی نگاه می کردم و محو تصویر سیاه سفید رو صفحه بودم آخه آدما از وقتی که می فهمن که پدر و مادر شدن این تصویرا براشون زیباترین تصاویر محسوب میشن حالا برای منم همین معنا رو داره منم همین که می بینمت خیالم راحت میشه و به یه آرامش قلبی می رسم ............

اینارو برای پسرم میگم که بدونه چقدر واسه مامان و باباش عزیز.......

حالا دیگه باید مامانیت این دل تنگی رو تا ماه آینده ۱۰.۱۰ .۹۰    نوبت داره تحمل کنه ...........

عیبی نداره بازم انتظار میکشم چون این انتظار واقعا قشنگه با تمام تجربیاتی که آدم در طول زندگیش داره فرق می کنه ........

این عجیب ترین و زیباترین و قشنگترین انتظار..........

همین که هر روز صبح وقتی از خواب بیدار میشم و تو رو تو وجودم حس می کنم خدا رو شکر می کنم که همچین نعمت بزرگی رو به ما هدیه داد.

خدایا شکرت....................................................................... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)