بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

یلدات مبارک وروجکم

1390/10/1 10:20
278 بازدید
اشتراک گذاری

       

سلام گلم

خوبی یکی یه دونه ی من ؟.............

از لگد زدنات که معلومه خوبه خوبی عسلم

وای اگه بدونی که چقدر دلم برات تنگ شده فقط به این امید که ۱۰ دی نزدیک خودم رو آروم می کنم

آخه نوبت این ماهم که باید برم پیش خانوم دکتر ۱۰ همین ماهه منم بی صبرانه منتظر اون لحظه ام که ببینمت عزیزم

راستی شب یلدات مبارک گلم مامانی و بابائی لحظه لحظه های طولانی ترین شب سال رو با یاد تو گذروندن و به نیت شما  یه فال خوشگل هم گرفتن......

دیشب پیش مامان و بابای بابائی بودیم بعد رفتیم خونه بابا بزرگ و مامان بزرگ بابائی همه اونجا جمع شده بودن تا ساعت ۱۰ اونجا بودیم بعد رفتیم خونه روژین جون اینا همه اونجا بودن.......

خلاصه جای یکی یه دونه ی من فقط خالی بود که انشا الله سال دیگه همین موقع وروجک مامانی با شیطونی هاش جبران می کنه

 راستی وروجک من الان تو هفته ی ۲۳ هستی ...........            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)