بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

دسته گل به آب دادن آقا بهراد...

1391/9/27 0:01
971 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای اولین بار دسته گل به آب دادی اونم چه دسته گلییییییییییییییی ...... thankyou.gif

امروز تو آشپزخونه داشتم غذا درست می کردم یهو دیدم صدای شکستن اومد یعنی از ترس مردم تا بیام ببینم چی شده دیدم شما تو روروئک نشستی نزدیک صحنه ی جرم باباتم داره می خنده نیگات می کنه و دیدیم بله بابائی داشت کفشاشو واکس می زد شما هم با سرعت میری پیشش و وقتی گلدون می بینی ذوق می کنی و باهاش بازی می کنی و میندازیش بابائی هم که اصلا هواسش به شما نبود و این طوری شد که گلدون ما دار فانی را وداع گفت باز خدا رحم کرد که تو پاهات نرفت و به خیر گذشت این بود ماجرای اولین دسته گل آقا بهراد .....springsmile.gif

بعد از ناهار هم بردمت حمام و اونجا کلی بازی کردی اینم عکسات:

اینم مال وقتیه که داری تواتاقت با اسباب بازی هات بازی می کنی:قلب

اینم عکس یادگاری که با عروسکت گرفتی(ببین چه با مزه دستت رو گذاشتی پشت عروسکت)نیشخندقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 18:50
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان بردیا قلقلی
27 آذر 91 13:36
ای بچه شیطون .. مواظب باش پسمل کوچولو ..
مامان حمید کوچولو
28 آذر 91 0:33
عیبی نداره فدای سرت تازه اولشه.عافیت باشه چقدر توخوردنی هستی
مامان بردیا قلقلی
28 آذر 91 14:22
فک کنم مامانو خیلی اذیت میکنی آقا بهراد که مامان دیر دیر میاد نت. راستی ما شمارو لینک کردیم اگه دوس داشتی مارو لینک کن . خوشحال میشیم