بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

بالاخره مرواریدهای آقا بهراد رویت شد

1391/9/28 22:12
382 بازدید
اشتراک گذاری

                        

                       هورابالاخره مرواریدهای آقا بهراد رویت شدهورا

                       

                        

هورادیروز خونه مامانی مژگان بودیم که مامانی تا لثه ی شما رو دید به من گفت این که دندوناش در اومده منم در عین ناباوری گفتم نه بابا دیشب چک کردم خبری نیست تا اینکه ظهر داشتم به شما سوپ و آب  می دادم که یه چیزی به استکان خورد و صدا داد منم داد زدم و همه رو صدا کردم که بیاید بهراد دندون در آورد انقدر ذوق کردم انگار خودم دندون در آورده بودم خلاصه اینکه خسته نباشی دلاور آخه از ۴ماهگی ما چشم به راه این مروارید کوچولو بودیم تا بالاخره تو ۹ماهگی رویت شدنیشخندهورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)