بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

بقیه عکس های عید و سیزده بدر

1392/2/2 17:53
1,390 بازدید
اشتراک گذاری

اینم بقیه عکس ها که قولش رو بهتون داده بودم :

این نقاشی خوشگل که می بینید اولین عیدی بهراد من در سال ٩٢ بود که فریبا جون مامان رایین عزیزم زحمتش رو کشید و واقعا دوسش دارم و می خوام قابش کنم تا برای همیشه بمونه فریبای عزیزم دوست خوبم واقعا ازت ممنونم:

این خونه ی خوشگل و قدیمی که می بینید یه امارت قدیمی تو سنندج که واقعا دیدنی و قشنگ بود :

اینم آقا بهراد که حسابی از حوض خوشش اومده:

داخل امارت قدیمی که مشاغل و سبک زندگی اون زمان رو به تصویر کشیدن که واقعا دیدنی بود:

اینم آبنبات خوشگل و خوشمزه ای بود که آقای مغازه دار بهت هدیه داد

و اینم سبزه ی سیزده بدر که کلی با آرزوهای قشنگی که کردیم گره خورده:

اینجا هم منظره ی زیبایی از آب پری که ما سیزده بدر رو اونجا با بابا بزرگ مامان بزرگ و عمو های بابائی گذروندیم:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

elham
2 اردیبهشت 92 18:04
سلام.خوشحالم که وب شمارودبدم.خداپسرتون رونگه داره.من وبابای نی نی همسن شماوهمسرتون هستیم واسم نی نی هم مهراد هست.خوشحال میشم به ماسربزنید