بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

مهمونی خونه ی کیان کوچولو

1392/2/9 16:41
412 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندچند روز پیش رفتیم خونه ی زینب جون دوست دانشگاه من که خیلی با هم صمیمی هستیم و هنوزم که هنوزه با هم در ارتباط هستیم یه دوره ی کوچولو با چند تا دیگه از بچه ها داریم که هر ماه میریم خونه ی یک نفر و کلی خوش می گذرونیم و تا حالا تو تنها وروجک جمع ما بودی و اونجا رفیقی نداشتی اما الان دیگه یه دوست جون کوچولو داری که اسمش آقا کیان که خیلی نازه و الان دوماهشه و ما برای دیدنشون ناهار دعوت شدیم و با خاله پگاه و خاله پریسا رفتیم اونجا و تو هم کلی از اتاقش خوشت اومده بود و تو اولین بار اسباب بازی هاش رو افتتاح کردی و خیلیییییی هم از دوچرخش خوشت اومده بود و کلی باهاش بازی کردی اینم عکس آقا کیان:

بهراد قبل رفتن به مهمانی:قهقهه

بهراد بعد رفتن به مهمانی:(خدائیش تغییرات رو حال می کنید)قهقهه

اینجا هم انقدر از کیان خوشت اومده بود داشتی نگاش می کردی و به من می گفتی :

تو :ماما.....    من:جانم مامان     تو: نی نیماچ

انقدر با مزه می گفتی که آدم دلش ضعف می رفت....(قربونت برم من)

به قول خاله پریسا آدم دلش می خواد بچلونتتنیشخندخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)