بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

تولد امیر محمد در 18ماهگی بهراد

1392/7/4 10:43
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردونه ی مامانی که یه دنیاااااااااااااااااااا دوسش دارمقلب

دیشب تولد امیر محمد (پسر عمه ی بابائی )بود و همین طور که می بینی حساااابی خوش تیپ کردی و رفتی اونجا و همه هم کلی قربون صدقت رفتن و تا آخر شب براشون با شیرین کاری هات دلبری می کردی عزیییییییییییییییییز دلم ولی اینم باید بگم که ٢روزه که سرما خوردی و آبریزش شدید همراه با سرفه های خفیف داری که امیدوارم زود تر خوب شی عشق مامان و بازم میریم سراغ دیشب .

چند روز یاد گرفتی وقتی بهت می گیم :خوشمزه

من :عسل مامان کیه کیه؟

بهراد:من من من من

من:جیگر مامان کیه کیه؟

بهراد:من من من من

من:یکی یه دونه کیه کیه؟

بهرادمن من من من

قلبوااااااااااااااااااااااای که با اون صدای گرفتت وقتی می گی من می خوام بخووووورمتبغلماچ

اینجا هم داری می رقصی (قربووووون رقصیدنت بشم الهی)

اینجا هم تا شمع روشن شد . دلت خواست فوتش کنی و کیف می کردی

اینجا هم همین طور که معلومه بابا بزرگت داره  جواب کنجکاوی هات رو با صبر و حوصله ی کامل میده(مررررسی بابا حسن)

و در آخر :هوراقلب

امیر محمد جااان تولدت مبااارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سهیلا مامان آیسا
4 مهر 92 9:26
ای جونم.......خوشگل خاله چه جیگر شدی تو این لباسا
فرشته خانوم
4 مهر 92 9:41
مامان فاطمه مرد کوچکت خیلی با نمکه . خدا سایتون رو رو سرش حفظ کنه


ممنوووووووونم دوست عزیییییز]
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
4 مهر 92 9:52
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مامان بردیا
4 مهر 92 10:48
سلام ماشاله چه پسره نازی دارید خدا حفظش کنه اسپند یادتون نره


ممنونم عزیزم
چشم حتما....
هستی
4 مهر 92 15:34
وای خاله قربونت بره آقا گلی چه تیپی زده
مامانیش من عاشق این تیپ و لباسهای بهرادم
همیشه به گردش و مهمانی باشد


مرسیییییییییی عزیزم شما لطف دارید
مامان امین
5 مهر 92 12:06
وااااااای چه پسر خوشگلی. با اون موها و لبهای نازت میخوام بخورمت بهراد جووووووووووونم.
مامان بابای الیسا
5 مهر 92 19:36
قربون پسر خوش تیپ و خوشگل و نازم برم که خیلییییییییییییییییییییییییی خوردنی شدی مامانی کلی اسپند دود کن پسری ما خیلی ناز و خوردنی شد یادت نره این قندو عسل چشم نخوره قربون اون من من گفتنت جیگر خاله هم تو هستی عزیزم عاشششششششششششششششقتم


مرررررسی دوست خووووووووبم حتما عزیزم