بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

سنوگرافی 4ماهگی و تعیین جنسیت نی نی

1390/8/14 7:57
444 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسری من

الهی مامانی فدای پسر خوشگلش بشه                                                              

بلاخره جنسیت نی نی مون رو فهمیدیم عزیز دلم دیروز با بابائی رفتیم بابل دکتر خانم دکتر آزمایش ها رو دید گفت:خیلی عالیه بعد معاینه کرد گفت که نی نیت سالم سالم بعد فقط برام قرص آهن نوشت منم ازش پرسیدم که میتونه جنسیت شما رو بهم بگه اونم گفت:که با دستگاه من زیاد مشخص نیست اگه دوست داری که بدونی برو بیرون سنوگرافی منو بابائی که خیالمون از سلامتت راحت شده بود دوست داشتیم بفهمیم جنسیت نی نی مون چیه بعدشم رفتیم پیش عکاس نی نی ها یعنی پیش دکتر نژاد قلی اونم ساعت۲:۴۵خانم منشی گفت الان نمیشه ساعت ۴بیاید ما هم تا ۳:۳۰ کلی دور زدیم بعد دوباره رفتیم عکاسی نی نی ها تا ساعت ۵:۳۰ تو نوبت نشستیم و بالاخره

مامانی بابائی فهمیدن جنسیت نی نی شون چیه یه پسر ناز و خوشگل

البته عزیز دلم جنسیت تو اصلا برامون اهمیت نداشت فقط دوست داشتیم بدونیم چون شاید بریم دبی برات سیسمونی بخریم واسه همینم عجله داشتیم

ولی دیروز جزو زیباترین روز های زندگیمون بود عزیز دلم . و خدا رو هزار مرتبه شکر میکنیم که این روز ها رو به منو بابائی هدیه داد. .

  

نظر یادت نره هاااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)